Direktlänk till inlägg 14 november 2012

countdown

Av jowjow - 14 november 2012 20:29

Hej!


Jaha har hyffsat återhämtat mig från förkylningen så det är skönt men känner mig så sjukt uppstressad i kroppen pga jobbet men nu är det bara 3 dagar kvar att jobba sen har jag tagit semester resten av den här månaden å i december hoppas jag ju på att få GP, hur som hellst kommer jag inte jobba för jag orkar inte mer. Jag är så slut o kroppen när jag kommer hem så är en kamp att ta sig igenom dom vardagliga sysslorna som ska göras! Plus att jag sover sämmre och sämmre så behöver verkligen få njuta av mina sista sovmornar.


Ju närmare man kommer desto mer pirrigt blir det, vi har ju fixat så gott som allting, ska kolla i Grimnäs efter mer kläder bara som vi kan sortera in, på fredag ska vi til IKEA och då kommer vi köpa en skötbädd att ha på skötbordet bara sen det sista som tvättlappar å blöjor kommer vi inte handla för än nån dag innan det är dax. På tal om det så blir man ju mer och mer nervös ju närmare v 37 man kommer för man vet ju att det finns en sannorlikhet att liten kan födas från och med då. Men jag hoppas verkligen lilla pyret vill stanna i magen till nästa år i alla fall. Är även nervös för hur man ska veta att det verkligen sätter igång, fast man borde nog känna det väldigt tydligt antar jag haha, men det är ju mycket som man funderar på. Ska packa bb väskan innan julafton i alla fall hehe!


Nä nu ska jag ta å kila ned till tvättstugan en sista gång och göra klart sen ska jag slänga mig på soffan resten av kvälle!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av jowjow - 15 april 2016 20:29

jag har flyttat min blogg till en ny adress: nouw.com/jowjow ...

Av jowjow - 15 april 2016 20:03

"Kod för att importera min blogg till Nouw: 3656369669"

Av jowjow - 15 april 2016 19:26

Hej!   Jaha då var det fredag igen, verkorna går fort nu! Jag satt och räknade idag att för att nå mitt första mål till december behöver jag gå ner i snitt 3kg i månaden från och med nu!! Men det ska ju inte vara nån press, men fan vad kul om man...

Av jowjow - 13 april 2016 20:49

Hej!   Usch denna dagen började inte bra, eller natten ska jag säga. Vincent fick krupphosta och det var jätte obehagligt och efter det så sov han såklart jätte dåligt, så idag har vi varit hemma hela dagen!   Just nu så sitter jag och kolla...

Av jowjow - 12 april 2016 19:10

Hej!   Tisdagkväll och här sitter jag med em kopp kaffe och inväntar tvkvällen. Jag började då fundera på min resa, hur långt jag har kommit och vart jag vill. Ibland blir jag sur för att det gå för långsamt, att jag vill komma till mitt slutmål ...

jowjow


från och med du

Detta har hänt

jag bloggar om

hela livet var ett disco

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards