Direktlänk till inlägg 15 oktober 2012

87

Av jowjow - 15 oktober 2012 22:01

Hej!


Jaha ännu en vecka som har passerat, fattar inte vart tiden tar vägen! Har då spenderat helgen på jobbet å de var rätt lugnt gick bra, idag har man varit ledig himla skönt. Började med besök hos BM å fick lyssna på litens hjärta mysigt! Sen så var det ju så att sist jag var iväg så hade jag en annan BM som var helt dum, och hon verkar ha mätt SF måttet väldigt knepigt eftersom hon räknade med mitt extra hull som hon sa, varpå SF måttet blev över det normala för den veckan, och idag när BM mätte så blev SF måttet 28 som är normalt för den här veckan, men mindre än sist, vilket ser hel knasigt ut på kurvan så nu ska vi tillbaka nästa vecka igen för att mäta. Tror ju att liten har växt som h*n ska, men det var ju den förra BM som var dum som inte mätte riktigt!!!


Näe nu ska jag ta och sova jobbar bara till 11 imåra vilket ska bli himla skönt, är helt slut efter att ha varit iväg på vattengympa ikväll, inte van å röra på mig så mycket men det var skönt :)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av jowjow - 15 april 2016 20:29

jag har flyttat min blogg till en ny adress: nouw.com/jowjow ...

Av jowjow - 15 april 2016 20:03

"Kod för att importera min blogg till Nouw: 3656369669"

Av jowjow - 15 april 2016 19:26

Hej!   Jaha då var det fredag igen, verkorna går fort nu! Jag satt och räknade idag att för att nå mitt första mål till december behöver jag gå ner i snitt 3kg i månaden från och med nu!! Men det ska ju inte vara nån press, men fan vad kul om man...

Av jowjow - 13 april 2016 20:49

Hej!   Usch denna dagen började inte bra, eller natten ska jag säga. Vincent fick krupphosta och det var jätte obehagligt och efter det så sov han såklart jätte dåligt, så idag har vi varit hemma hela dagen!   Just nu så sitter jag och kolla...

Av jowjow - 12 april 2016 19:10

Hej!   Tisdagkväll och här sitter jag med em kopp kaffe och inväntar tvkvällen. Jag började då fundera på min resa, hur långt jag har kommit och vart jag vill. Ibland blir jag sur för att det gå för långsamt, att jag vill komma till mitt slutmål ...

jowjow


från och med du

Detta har hänt

jag bloggar om

hela livet var ett disco

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards