Direktlänk till inlägg 8 oktober 2012

Hey baby

Av jowjow - 8 oktober 2012 22:57

Hej!


Jaha måndag å ny vecka igen, vart tar tiden vägen??? Denna helg som var har vi bara varit hemma och fixat saker i hemmet å myst med varandra, de var välbehövligt! Är ganska jobbigt att jobba varannan helg å sen alltid när vi är lediga så är vi i Grimnäs, har inte vart hemma en hel helg sen början på maj!! Har inget emot att va i Grimnäs å är mysigt å va med familjen där, men ibland så måste man ju ta hand om sig självt också. Vi gjorde väl egentligen inte så mycket vettigt på hela helgen, på söndagen så satt vi med vasina spel en hel dag men det var helt mysigt ändå. Man ses så sällan nu går om varandra med arbetstiden nästan jämt, jätte tråkigt :/


Känner mig som en förvirrad knällkärring på jobbet för det mesta haha! Är så less på vissa saker bara och så har allting blivit dubbelt så jobbigt på bara nån vecka, alltså orkar knappt gå i en trappa utan att det känns som att man sprungit en halv mil!! Orkar inte med vissa promenader och duschar heller för kan inte böja mig ned, haha alltså måste ju sitta på en stol för att knyta skorna och då är min mage inte ens jätte stor. Den är nog "normal" men det lixom spänner när man böjer sig, var en helt annan känsla när jag bara var vanlligt tjock haha! Men alltså då var ju som magen ändå böjlig på nått vis, men nu är den ju spänd och hård så det går lixom inte.
Har även konstiga kramper i vaderna och låren på nätterna och idag så har liten sparkat å haft sig så jag blir kissnödig för minsta lilla, men när jag gå på toa så kommer det typ 3 droppar fast det känns som att blåsan håller på att sprängas! Halsbränna och fortfarande illamående om mornarna. Ska då verkligen inte bara få må bra av det här verkar det som haha! Nästa vecka ska jag i alla fall till BM igen och då ska vi se om hon kan mäta riktigt så ser om SF måttet är normalt. Är ju som lite orolig för det där att liten inte får all näring den behöver då jag har svårt att äta vissa dagar. Men får se då om det kommer bli nån tid för TUL, skulle ju vara himla kul att få se så att allting är okej innan liten tittar ut.


Trots allt klagande så är det ändå härligt, nu ska jag nog ta och pallra mig till sängs är ju en dag imorgon också ska ju va på jobbet 07.00

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av jowjow - 15 april 2016 20:29

jag har flyttat min blogg till en ny adress: nouw.com/jowjow ...

Av jowjow - 15 april 2016 20:03

"Kod för att importera min blogg till Nouw: 3656369669"

Av jowjow - 15 april 2016 19:26

Hej!   Jaha då var det fredag igen, verkorna går fort nu! Jag satt och räknade idag att för att nå mitt första mål till december behöver jag gå ner i snitt 3kg i månaden från och med nu!! Men det ska ju inte vara nån press, men fan vad kul om man...

Av jowjow - 13 april 2016 20:49

Hej!   Usch denna dagen började inte bra, eller natten ska jag säga. Vincent fick krupphosta och det var jätte obehagligt och efter det så sov han såklart jätte dåligt, så idag har vi varit hemma hela dagen!   Just nu så sitter jag och kolla...

Av jowjow - 12 april 2016 19:10

Hej!   Tisdagkväll och här sitter jag med em kopp kaffe och inväntar tvkvällen. Jag började då fundera på min resa, hur långt jag har kommit och vart jag vill. Ibland blir jag sur för att det gå för långsamt, att jag vill komma till mitt slutmål ...

jowjow


från och med du

Detta har hänt

jag bloggar om

hela livet var ett disco

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards