Direktlänk till inlägg 3 oktober 2012

99

Av jowjow - 3 oktober 2012 18:01

Hej!


Jahan som lillördag och idag har man arbetat, kan säga att det var ju rätt så jobbigt att småspringa bakom en som kör elstol, haha for ända till pressbyrån å runt hela kvarteret, var helt slut när vi kom tillbaka haha! Hade i alla fall tur som fick sitta på avlastning sen i  1 timme å bara vila mig :P Lycakdes ju även ha krafter kvar till att gå hem sen och nu har jag slängt ned mig i soffan å käkat middag. Har hittat ett nytt tidsfördriv, upptäckte att det finns en massa avsnitt av Rederiet på youtuläbe så håller på att kolla på det nu skit bra ju. Kopplar bara upp datan till TV:n så får man ju stor bild också har kollat i 3 dagar nu haha!


Förövrigt så har jag nu passerat det magiska 100 dagars strecket vilket innebär att det nu är 99 dagar kvar till BF, det känns ju lite mer närmare nu faktiskt haha! Har tyvärr börjat må skit illa igen, men bara på mornarna, typ bor på toan ganska störigt, sover dåligt på nätterna också så nu ska jag faktiskt ta och bädda ned mig i sängen och vila lite, eller vila och vila, SOOOOVA! Men ska kolla på TV sen kl 22 så ska ställa klockan så jag inte missar, men min känsla är ju att jag kommer va för trött och fortsätta sova haha skulle inte förvåna mig!



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av jowjow - 15 april 2016 20:29

jag har flyttat min blogg till en ny adress: nouw.com/jowjow ...

Av jowjow - 15 april 2016 20:03

"Kod för att importera min blogg till Nouw: 3656369669"

Av jowjow - 15 april 2016 19:26

Hej!   Jaha då var det fredag igen, verkorna går fort nu! Jag satt och räknade idag att för att nå mitt första mål till december behöver jag gå ner i snitt 3kg i månaden från och med nu!! Men det ska ju inte vara nån press, men fan vad kul om man...

Av jowjow - 13 april 2016 20:49

Hej!   Usch denna dagen började inte bra, eller natten ska jag säga. Vincent fick krupphosta och det var jätte obehagligt och efter det så sov han såklart jätte dåligt, så idag har vi varit hemma hela dagen!   Just nu så sitter jag och kolla...

Av jowjow - 12 april 2016 19:10

Hej!   Tisdagkväll och här sitter jag med em kopp kaffe och inväntar tvkvällen. Jag började då fundera på min resa, hur långt jag har kommit och vart jag vill. Ibland blir jag sur för att det gå för långsamt, att jag vill komma till mitt slutmål ...

jowjow


från och med du

Detta har hänt

jag bloggar om

hela livet var ett disco

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards