Direktlänk till inlägg 10 september 2012

längtan alltid denna längtan

Av jowjow - 10 september 2012 16:20

Hej!


Så var helgen över och en ny vecka tar sin början! Helgen började trevligt med tacos middag med goda vänner och mycket skratt, sen på lördagen så begav vi oss mot Sundsvall och IKEA. Först blev det shopping på Birsta City sprang i varenda klädbutik som jag visste hade baby kläder och så hittade vi några jätte söta bodys till lill hjärtat som vi köpte <3 Sen så gick vi på IKEA i vad som känndes hundra år, brukar gilla å va där men jag var så trött å seg så la mig å vila på varenda säng och soffa haha! Men vi hittade i alla fall en fin spjälsäng och så köpte vi det som man behöver till den så nu är det klart! Köpte även till hylla med lådor till vardagsrummet som vi ska ha leksaker i. Vi stannade till i Grimnäs på vägen hem och fick oss en god svamptoast och sen blev vi kvar där över natten. På söndagen så blev det fika  nere hos Niklas farmor och farfar å sen plockade vi körsbär och grillade, väldigt trevligt som alltid.



Idag är det även exakt 4 månader kvar till beräknad BF vilket känns otroligt långt bort men ändå så nära! Det är lixom galet. Nästa vecka så blir det ju ett nytt besök hos BM och ta lite prover å sånt, är lite nervös för det är inte hon som jag brukar ha och det är alltid jobbigt att gå till nån ny, men det ska nog gå bra!  Alltså köpte mig en ny BH för typ 2 veckor sedan som var perfekt men nu känns de ändå som att den börjar bli för liten, ska brösten verkligen bli större än dom redan är, blir galen! Inte lätt det här när hela kroppen ändras haha! Nåja see you


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av jowjow - 15 april 2016 20:29

jag har flyttat min blogg till en ny adress: nouw.com/jowjow ...

Av jowjow - 15 april 2016 20:03

"Kod för att importera min blogg till Nouw: 3656369669"

Av jowjow - 15 april 2016 19:26

Hej!   Jaha då var det fredag igen, verkorna går fort nu! Jag satt och räknade idag att för att nå mitt första mål till december behöver jag gå ner i snitt 3kg i månaden från och med nu!! Men det ska ju inte vara nån press, men fan vad kul om man...

Av jowjow - 13 april 2016 20:49

Hej!   Usch denna dagen började inte bra, eller natten ska jag säga. Vincent fick krupphosta och det var jätte obehagligt och efter det så sov han såklart jätte dåligt, så idag har vi varit hemma hela dagen!   Just nu så sitter jag och kolla...

Av jowjow - 12 april 2016 19:10

Hej!   Tisdagkväll och här sitter jag med em kopp kaffe och inväntar tvkvällen. Jag började då fundera på min resa, hur långt jag har kommit och vart jag vill. Ibland blir jag sur för att det gå för långsamt, att jag vill komma till mitt slutmål ...

jowjow


från och med du

Detta har hänt

jag bloggar om

hela livet var ett disco

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards