Direktlänk till inlägg 6 september 2012

happy go lucky

Av jowjow - 6 september 2012 19:36

Hej!


Nu är det nära till helg minsan å inte vilken helg som helst utan lyxhelgen! Går av arbetsveckan imåra kl 15 och är ledig till tisdag kl 15 alltså wohooo! Igår så fick man då ha ett litet samtal med chefen, inga problem då man har en chef som är toppen! Så fick 2 månaders förlägning på min anställning och sen blir det väl att va hemma i December, får se hur mycket man pallar om det blir nått inhopp på ett par timmar om dom saknar folk, men måste ju avvakta och se hur man mår då! Men i alla fall så fick man höra en massa positiv feedback, att både personal å brukare är nöjd med min insats och att jag är duktig och sånt. Det var kul att höra :) Sånt lyfter ju en verkligen.


Annars så är det ju rätt bra förutom att ja sover så himla dåligt om nätterna så är astrött på jobbet det är inte så kul, men magen växer å lill pyret övar avancerad akrobatik mest varje kväll <3 Längtar till helgen för då ska vi ju åka och köpa lite saker, ska bli kul för att det kommer kännas så mysigt att få börja ställa i ordning och förbereda för lillen! Man funderar ju mycket på hur det ska bli och sånt men det kommer bli toppen så klart även om man är orolig och nervös med tusen frågor hela tiden. I alla fall så funderar man ju lite på det här med namn oj vad det är svårt alltså! Men är ganska inne på Liam eller Alexander om det blir en pojke och tjejnamn så är det Nova eller Alice, men vet inte riktigt vad Niklas tycker haha! Tur att man i alla fall inte behöver bestämma det på en gång.


Nu ska man chilla framför TV:n återkommer väl efter helgen då med uppdateringar om tacos kalaset och shoppingrundan :)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av jowjow - 15 april 2016 20:29

jag har flyttat min blogg till en ny adress: nouw.com/jowjow ...

Av jowjow - 15 april 2016 20:03

"Kod för att importera min blogg till Nouw: 3656369669"

Av jowjow - 15 april 2016 19:26

Hej!   Jaha då var det fredag igen, verkorna går fort nu! Jag satt och räknade idag att för att nå mitt första mål till december behöver jag gå ner i snitt 3kg i månaden från och med nu!! Men det ska ju inte vara nån press, men fan vad kul om man...

Av jowjow - 13 april 2016 20:49

Hej!   Usch denna dagen började inte bra, eller natten ska jag säga. Vincent fick krupphosta och det var jätte obehagligt och efter det så sov han såklart jätte dåligt, så idag har vi varit hemma hela dagen!   Just nu så sitter jag och kolla...

Av jowjow - 12 april 2016 19:10

Hej!   Tisdagkväll och här sitter jag med em kopp kaffe och inväntar tvkvällen. Jag började då fundera på min resa, hur långt jag har kommit och vart jag vill. Ibland blir jag sur för att det gå för långsamt, att jag vill komma till mitt slutmål ...

jowjow


från och med du

Detta har hänt

jag bloggar om

hela livet var ett disco

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards