Alla inlägg under augusti 2012

Av jowjow - 2 augusti 2012 12:51

Hej!


Idag är man ledig så himla skönt, men hade en trevlig kväll på jobbet igår, blev så himla mycket bebis snack så jag var tvungen  att släppa the big news till Lotta och Sara, men så skönt sen å ha folk å prata med som vet vad man går igenom! I alla fall så håller jag nu på att testa postafen och det har då funkat nu i 2 dagar men jag blir ganska trött av det, men illamåenedet är borta HALLELUJAH! Sitter här och inser att jag knappt ätit nått och borde släpa mig iväg till affären men helst vill jag ligga och slappa, men måste verkligen handla. Ibland kan små saker vara det jobbigaste som finns, måste även städa klart här hemma, alltså har dragit på det i 4 dagar nu, hallå orken vart tog du vägen? 


Imorgon är det fredag och jag åker mot Sundsvall för en dags äventyr och kent


Förövrigt så fick jag veta av BM att jag inte ens är uppskriven på en tid för UL än, håller på att dö alltså ska det ta så jäkla lång tid, känns som att det verkligen borde ha gått mer än 18 veckor nu eller???


Nu mot affären, magen skriker mat mat mat!

jowjow


från och med du

Detta har hänt

jag bloggar om

hela livet var ett disco

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards