Direktlänk till inlägg 15 juli 2012

Hör du ljudet av juli där utanför

Av jowjow - 15 juli 2012 10:55

Hej!


Sitter på hotell i gbg, sista dagen eller timmen, chekar ut kl 12 och beger mig iväg för vidare äventyr! Det har varit en super fin vecka, om än vädret har varit precis lika kasst som övriga sommaren. Började bila ned i söndags natt, stannade och sov i bilen och sen körde vi vidare. Måndagens destination var Grebbestad och där stannade vi till onsdag morgon.  Kollade på lite hällristningar, åt massa god mat och shoppade. Niklas träffade sina gamla arbetskamrater, det var mycket trevligt.


Onsdagen så började vi köra mot Göteborg. Vi tog vägen. längs kusten så man fick se alla fina små byar, i Smögen så stannade vi ett tag och shoppade och åt en super god räkmacka :) Vi kom fram till Göteborg ganska sent och chekade in på hotellet. Super bra att man får bo och äta billigare bara för att Niklas jobbar på Scanic :)


Torsdagen blev verkligen en heldag på Liseberg, vädergudarna var med oss och solen sken, åkte inte så mycket karusell dock men blev några favoriter :) Sen kom Sofia och Ulf, så vi spelade massa spel och åt god mat å gick runt, en toppen dag, var rätt mör i fötterna när man kom hem dock!


Fredagen blev en shoppingdag på Nordstan och sen på kvällen så var det dags för Lars Winnerbäck på Trädgårdsföreningen, värdet var med oss och allting var så himla fint. Hade en jätte bra plats, å nya bandet var jätte bra, han spelade även 3 nya låtar, det var super! Underbar kväll. Bestämde mig genast för att dra på yran eftersom man är ledig då, kommer inte få med mig nån dock, men får väl sitta vid staketet hela kvällen å vänta då haha :P Underbara fina Lasse <3


Lördagen björd på regn och regn och regn, men vi hade bestämt att vi skulle åka ut till Älvsborgs fästning med Sofia och Ulf, så då gjorde vi det, regnet slutade när vi kom till ön och det blev riktigt varmt å härligt. Var intressant att gå  där och se på allting, vi fikade även, det var trevligt. Sen när vi kom tillbaka till stan så gick på HardRock Café för att äta middag, det var mysigt där. Sen skulle vi iväg på ännu en spelning, keeeeeeeeeeeent <3 ÅHHHHH, ska inte ens börja skriva för kommer inte kunna gre rättvisa ord för hur bra det var. Säger bara en sak dom spelade Berg&Dalvana och då typ dog jag. så himla himla fint <3 Önskar att dom hade kunnat skippa Kärleken Väntar för den är så sjukt tråååååkig, men det var det enda som var dåligt. Dom spelade alla mina favoriter från nya skivan, gillade till och med Isis&Bast. Sen var det ännu en ny vers på MIDVH, hörde inte riktigt allting, men det lär sjukt fint. Älskar att dom ändrar på den hela tiden, saknade dock konfettin på slutet, men det var magiskt ändå! Haha oj nu skrev jag lite för mycket ändå, men ja om nån har lust så tar jag gärna emot skjuts till och från Sunsvall om 3 veckor ;)


Nåja nu ska vi packa ihop här och bege oss i väg, Ullared är nästa stop och sen ska vi börja åka hemåt, snart slut på semestern ju :( Men längtar hem, ska bli skönt! Vill även kolla posten haha, vet att jag har ett fint litet brev som väntar på mig som talar om för mig när jag ska få se mitt lilla hjärta<3 ;)


//jowjow

 
 
Maria

Maria

16 juli 2012 18:22

Jag ställer upp som chaffis! ;) Ska bara kolla hur jag jobbar :)

http://mariaernstson.blogg.se

 
Maria

Maria

17 juli 2012 12:49

Jag agerar chaffis :)

http://mariaernstson.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av jowjow - 15 april 2016 20:29

jag har flyttat min blogg till en ny adress: nouw.com/jowjow ...

Av jowjow - 15 april 2016 20:03

"Kod för att importera min blogg till Nouw: 3656369669"

Av jowjow - 15 april 2016 19:26

Hej!   Jaha då var det fredag igen, verkorna går fort nu! Jag satt och räknade idag att för att nå mitt första mål till december behöver jag gå ner i snitt 3kg i månaden från och med nu!! Men det ska ju inte vara nån press, men fan vad kul om man...

Av jowjow - 13 april 2016 20:49

Hej!   Usch denna dagen började inte bra, eller natten ska jag säga. Vincent fick krupphosta och det var jätte obehagligt och efter det så sov han såklart jätte dåligt, så idag har vi varit hemma hela dagen!   Just nu så sitter jag och kolla...

Av jowjow - 12 april 2016 19:10

Hej!   Tisdagkväll och här sitter jag med em kopp kaffe och inväntar tvkvällen. Jag började då fundera på min resa, hur långt jag har kommit och vart jag vill. Ibland blir jag sur för att det gå för långsamt, att jag vill komma till mitt slutmål ...

jowjow


från och med du

Detta har hänt

jag bloggar om

hela livet var ett disco

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards