Direktlänk till inlägg 27 juni 2012

lovley little things

Av jowjow - 27 juni 2012 18:44

Hej!


sitter här och önskar att det vore sommar på riktigt, kan tyckas konstigt när det snart är sista juni, men vädret suger och jag längtar efter sol och värme! Nåja det har varit midsommar i alla fall, spederade första halvan av helgen i Grimnäs och den andra halvan på jobbet.


Det var ju faktiskt sol på midsommar så vi tog chansen och dukade upp ute! Det var Jossan som hade komponerat hela lunchen som bestod av massa sill, ny pärer, egenfångad fisk (som jag fångade helgen innan :P ) och laxröra, väldigt gott var det :) Till efterrätt blev det en super smaskig tårta med jordgubbar och vitchokladmousse, MUMS!!! Det var en trevlig dag/kväll i alla fall :)


Nu så är det sista uppladdningen inför semestern, börjar lugnt med 2 dagars jobb sedan ledig helg, sen kör man sista grisveckan jobbar 6 dagar sen jäklar drar vi till GÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖTEEEBOOOOOOOOOOOOOOOOORG! MHM som jag har väntat å längat sen jag köpte biljetterna i december till en legendarisk (ja i mina ögon och öron ;P ) helg! Jag menar Lars Winnerbäck och kent på samma helg, kan inte bli bättre! För 8:e året irad blir det att se lasse så jäkla gött och kent har jag inte sett sen sist dom var på yran så ska bli lika underbart det <3  Sen så ska man ju träffa massa goa folk också och fara på liseberg och se massa andra saker, de kommer bli en toppen bra vecka. Hoppas på massa sol bara :D


Så har vi ju det där andra också snart snart ;)



//jowjow

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av jowjow - 15 april 2016 20:29

jag har flyttat min blogg till en ny adress: nouw.com/jowjow ...

Av jowjow - 15 april 2016 20:03

"Kod för att importera min blogg till Nouw: 3656369669"

Av jowjow - 15 april 2016 19:26

Hej!   Jaha då var det fredag igen, verkorna går fort nu! Jag satt och räknade idag att för att nå mitt första mål till december behöver jag gå ner i snitt 3kg i månaden från och med nu!! Men det ska ju inte vara nån press, men fan vad kul om man...

Av jowjow - 13 april 2016 20:49

Hej!   Usch denna dagen började inte bra, eller natten ska jag säga. Vincent fick krupphosta och det var jätte obehagligt och efter det så sov han såklart jätte dåligt, så idag har vi varit hemma hela dagen!   Just nu så sitter jag och kolla...

Av jowjow - 12 april 2016 19:10

Hej!   Tisdagkväll och här sitter jag med em kopp kaffe och inväntar tvkvällen. Jag började då fundera på min resa, hur långt jag har kommit och vart jag vill. Ibland blir jag sur för att det gå för långsamt, att jag vill komma till mitt slutmål ...

jowjow


från och med du

Detta har hänt

jag bloggar om

hela livet var ett disco

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards