Direktlänk till inlägg 23 mars 2012

oh crap

Av jowjow - 23 mars 2012 21:55

Hej!


jaha nu är man hemmkommen från Åre, kan ju säga att det vart ingen hit som jag hade planerat. Hade ju hur mycket förväntningar som helst, men vad händer? Jo jag har för det första nå så jävulskt ont i magen så kan inte dricka shake till frukost, mår as kasst fram till första fika pausen, får i mig 2 tuggor av en macka å lite vatten. Är alldeles blek och känner att jag knappt kan andas och måste gå ut från rummet ett tag. Får en treo av BM och blir litte bättre, orkar med att äta lite sallad till lunch och känner mih faktiskt riktigt pigg, tänker att fan de här kommer jag fixa! Men sen så händer nått läskigt, står framme vid tavlan och plötsligt så börjar jag skaka, allt ljud försvinner å jag känner att jag måste sätta mig, lyckas ta mig fram till stolen, hör inte vad nån annan säger. Alla säger att jag är blek. Jag får lägga mig och sova, lite mer än 1 timme blir det, känner mig piggare och får i mig lite fika. Känn rätt okej ändå, så sen när vi kommer på rummet så krokar man ju upp, dricker lite smått. De känns bättre å bättre, men är ändå inte riktigt på hugget, Tänker att det blir bättre när man får i sig mat. På wallmans så tar jag mig en drink å de går bra, känner mig glad å förväntansfull. Men när man smakat på förrätten, som var oätlig så började humöret dala. Jag som är van att äta 4 gånger om dagen har totalt kommit ur balans. Tänker att jag ska hålla ut till huvudrätten, men när fisken som är så smaklös kommer in och jag inser att fan, jag kommer gå hungrig här i från så känns de som att allt ska brista. Ser hur alla har kul, själv vill jag bara gå hem och sova, orkar inte ens dricka upp vinet som jag beställt :(


Efter showen bestämde jag mig ändå för att följa med till dhalboms, efter 10 minuter fick jag nog, gick hem och var i säng kl 12. Idag har jag inte heller mått så bra, kallsvettig och yr. Orkade i alla fall ta mig igenom dagen. Men är jätte ledessen för hade verkligen sett framemot de här så mycket och så blir det bara crap. Så jävla fail å bryta itrim dieten när maten på wallmans var värdelös :( Jaja får bara hoppas att det här blir nån mer gång och att jag ännu är anställd så att jag får förlja med haha, då jäklar ska jag gå all in! Om inte annat blir de ju till att dra ihop en personalfest haha!


nu ska jag ägna resten av helgen åt att bli frisk! tjingeling

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av jowjow - 15 april 2016 20:29

jag har flyttat min blogg till en ny adress: nouw.com/jowjow ...

Av jowjow - 15 april 2016 20:03

"Kod för att importera min blogg till Nouw: 3656369669"

Av jowjow - 15 april 2016 19:26

Hej!   Jaha då var det fredag igen, verkorna går fort nu! Jag satt och räknade idag att för att nå mitt första mål till december behöver jag gå ner i snitt 3kg i månaden från och med nu!! Men det ska ju inte vara nån press, men fan vad kul om man...

Av jowjow - 13 april 2016 20:49

Hej!   Usch denna dagen började inte bra, eller natten ska jag säga. Vincent fick krupphosta och det var jätte obehagligt och efter det så sov han såklart jätte dåligt, så idag har vi varit hemma hela dagen!   Just nu så sitter jag och kolla...

Av jowjow - 12 april 2016 19:10

Hej!   Tisdagkväll och här sitter jag med em kopp kaffe och inväntar tvkvällen. Jag började då fundera på min resa, hur långt jag har kommit och vart jag vill. Ibland blir jag sur för att det gå för långsamt, att jag vill komma till mitt slutmål ...

jowjow


från och med du

Detta har hänt

jag bloggar om

hela livet var ett disco

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards