Direktlänk till inlägg 9 mars 2012

Oh no!

Av jowjow - 9 mars 2012 18:48

Hej!


Idag har jag spenderat dagen på stan och hjälp Jossan att leta efter en klänning till balen, jag hade glömt att ta med mig bars, så slutade med att jag åt en halv portion med sallad. Det var gruka, tomater, sallad, quorn bitar lite majs och bönor. Tog utan bröd och pasta och med såsen på sidan, den smakade jag knappt på. Snacka om att jag fick ångest efteråt, inte för att det är onyttigt utanför att jag inte klarade av att hålla ett enda enkelt löfte till mig självt. 1 vecka till var allt jag skulle klara och så sabbar jag det. Dock var det så in i helvete gott, men jag är jätte arg på mig självt för att jag åt den där jäkla salladen! Usch jag vet inte, alternativet var att vara utan mat från kl 9 till strax efter kl 16 eller äta den där salladen. Ville inte gå på ica och köpa en annan måltidsbar för dom innehåller för mycket socker. Fast det kanske var det alternativet jag borde ha valt? Jag vet inte, känner mig bara så himla dålig!


Nåja nu ska jag fara och spendera kvällen på bowlinghallen och ha skoj i alla fall, nu är det ledig helg så får passa på att träna en massa! Fast ja vikten ligger på -17kg, så har ändå tappat 3 kg sen förra veckans invägning, så en liten sallad kanske inte är hela världen kalroimässigt, men karaktärsmässigt så är det fel att jag inte klarade av att hålla mitt löfte till mig sjävt!


//jowjow

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av jowjow - 15 april 2016 20:29

jag har flyttat min blogg till en ny adress: nouw.com/jowjow ...

Av jowjow - 15 april 2016 20:03

"Kod för att importera min blogg till Nouw: 3656369669"

Av jowjow - 15 april 2016 19:26

Hej!   Jaha då var det fredag igen, verkorna går fort nu! Jag satt och räknade idag att för att nå mitt första mål till december behöver jag gå ner i snitt 3kg i månaden från och med nu!! Men det ska ju inte vara nån press, men fan vad kul om man...

Av jowjow - 13 april 2016 20:49

Hej!   Usch denna dagen började inte bra, eller natten ska jag säga. Vincent fick krupphosta och det var jätte obehagligt och efter det så sov han såklart jätte dåligt, så idag har vi varit hemma hela dagen!   Just nu så sitter jag och kolla...

Av jowjow - 12 april 2016 19:10

Hej!   Tisdagkväll och här sitter jag med em kopp kaffe och inväntar tvkvällen. Jag började då fundera på min resa, hur långt jag har kommit och vart jag vill. Ibland blir jag sur för att det gå för långsamt, att jag vill komma till mitt slutmål ...

jowjow


från och med du

Detta har hänt

jag bloggar om

hela livet var ett disco

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards