Direktlänk till inlägg 23 februari 2012

våra hjärtan slog lika hårda slag <3

Av jowjow - 23 februari 2012 23:38

Hej!


Har haft en lugn kväll på jobbet och nu när jag kom hem så startade jag spotify och fick bara sån lust att lyssna på kent, loggade även in på forum och började skriva. Vips så var jag tillbaka på den gamla "goda" tiden, då man satt på tonårsrummet och lyssnade så hjärtat dunkade och tårarna rann. För texter som talar rakt in i hjärat och själen, för jockes röst som gav någon slags tröst i den mörka natten. Haha usch, nästan så jag kommer börja grina igen, mins när jag låg och kollade på klipp på youtube och bata grinade. Eller när jag kollade på dokumentären och nyheten om att Harri hoppade av kom, jag grinade. Varför grinar jag bara till deras musik? Det stavas med ett enda ord, KÄRLEK <3 Åh jag måste bara skriva av mig om det här.  Visst jag har växt upp. Jag är inte lika fanatisk som jag var förut. Men kent blev verkligen min räddning i allt det svarta som var mitt liv. Jag är så tacksam för deras musik. Det låter så fånigt när jag skriver, men så är det. Just nu är jag bara så överpeppad på min semester för då blir det kanske den bästa kent spelningen jag någonsin varit på. Jag hoppas det i alla fall :)


Det verkar så enkelt vännen

ändå är det så obegripligt svårt

ja det verkar så enkelt vännen

men ingenting i den här världen var

väl någonsin lätt att förstå


//jowjow

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av jowjow - 15 april 2016 20:29

jag har flyttat min blogg till en ny adress: nouw.com/jowjow ...

Av jowjow - 15 april 2016 20:03

"Kod för att importera min blogg till Nouw: 3656369669"

Av jowjow - 15 april 2016 19:26

Hej!   Jaha då var det fredag igen, verkorna går fort nu! Jag satt och räknade idag att för att nå mitt första mål till december behöver jag gå ner i snitt 3kg i månaden från och med nu!! Men det ska ju inte vara nån press, men fan vad kul om man...

Av jowjow - 13 april 2016 20:49

Hej!   Usch denna dagen började inte bra, eller natten ska jag säga. Vincent fick krupphosta och det var jätte obehagligt och efter det så sov han såklart jätte dåligt, så idag har vi varit hemma hela dagen!   Just nu så sitter jag och kolla...

Av jowjow - 12 april 2016 19:10

Hej!   Tisdagkväll och här sitter jag med em kopp kaffe och inväntar tvkvällen. Jag började då fundera på min resa, hur långt jag har kommit och vart jag vill. Ibland blir jag sur för att det gå för långsamt, att jag vill komma till mitt slutmål ...

jowjow


från och med du

Detta har hänt

jag bloggar om

hela livet var ett disco

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards