Direktlänk till inlägg 17 februari 2012

time goes

Av jowjow - 17 februari 2012 22:31

Godkväll!


Sitter här i min ensamhet med ett glas ramlösa mango och funderar och reflekterar. Satt och tittade igenom massa bilder på min bilddagbok, har genom året laddat upp och skrivit mycket där, dokumenterade ett tag väldigt noga mitt liv där. Har ju så klart även skrivit en del här och på andra ställen på nätet, försökt bevara mina tankar och tonårsångest nånstans i cyberspace. Ibland blir jag ledssen när jag läser om min dåtid. 2007-2009 är 3 mörka år av mitt liv, ett långt svart hål med små ljusglimtar. Jag blir ledssen när jag tänker på hur dåligt jag mådde vissa stunder, hur ont det gjorde inuti av saker som inte går att förklara till 100%. Hur jag flydde in i musiken och skar bort allting som gjorde ont. Ibland är det läskigt att tänka på vad som kunde ha hänt om saker inte hade fått en oväntad vändning under 2009? Vet att det inte är någon mening på att fundera över det, just nu idag, i detta nu så är jag bara lycklig och glad. Glad över att vara just där jag är nu. Sen vet jag att radera saker fån internet ändå aldrig kommer att radera ut den perioden fån mitt liv. Men ibland så har jag en liten uns av oro, en pytte liten, gnagande känsla om att jag ska må så där igen. Om det skulle hända något hemskt i mitt liv. Vet inte varför allt det här kom upp till ytan nu, men kände bara att det var skönt att skriva av sig lite.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av jowjow - 15 april 2016 20:29

jag har flyttat min blogg till en ny adress: nouw.com/jowjow ...

Av jowjow - 15 april 2016 20:03

"Kod för att importera min blogg till Nouw: 3656369669"

Av jowjow - 15 april 2016 19:26

Hej!   Jaha då var det fredag igen, verkorna går fort nu! Jag satt och räknade idag att för att nå mitt första mål till december behöver jag gå ner i snitt 3kg i månaden från och med nu!! Men det ska ju inte vara nån press, men fan vad kul om man...

Av jowjow - 13 april 2016 20:49

Hej!   Usch denna dagen började inte bra, eller natten ska jag säga. Vincent fick krupphosta och det var jätte obehagligt och efter det så sov han såklart jätte dåligt, så idag har vi varit hemma hela dagen!   Just nu så sitter jag och kolla...

Av jowjow - 12 april 2016 19:10

Hej!   Tisdagkväll och här sitter jag med em kopp kaffe och inväntar tvkvällen. Jag började då fundera på min resa, hur långt jag har kommit och vart jag vill. Ibland blir jag sur för att det gå för långsamt, att jag vill komma till mitt slutmål ...

jowjow


från och med du

Detta har hänt

jag bloggar om

hela livet var ett disco

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards