Direktlänk till inlägg 13 februari 2012

Oh sunny day!

Av jowjow - 13 februari 2012 12:37

Hej!


Har haft en helg fylld av äventyrligheter! Började på fredagen med att Marita, Jossan å Mattis kom till stan, så dom var hos oss ett tag, sen for vi iväg på träningen och sen hämtade vi upp Tilde som kom med bussen till stan. Jag å Niklas skulle ha hand om Tilde å Mattis över helgen. Vi överraskade dom med att fara på badet, det var himla kul. Sen for vi och hyrde film och köpte lite Pizza åt dom. (Ja å Niklas fick så klart ingen Pizza, lite jobbigt med den goda lukten men vi klarade frestelsen!) Sen myste vi å kollade på lite filmer tills barna somnade.


På lördagen så for vi först till barnenshus och sen blev det bio, vi såg Mästerkatten i 3D, de tyckte dom var kul. Sen på kvällen så hade jag hand om barna medan Niklas var på jobbet. Det blev teckningsstund och sen ännu mera film :)


Söndagen så blev det att åka tillbaka till Grimnäs, de var ju så fantastiskt fintväder så vi var ute hela dagen och åkte skoter och i pulkbacken :)


en väldigt tevlig helg har det varit, dock skönt att jag är ledig i dag med så man kan återhämta sig, haha de e inte lätt att ha hand om dom där små busfröna hela tiden ;) Imorgon går jag på arbetsveckan som varar ända till söndag, hoppas på så här bra väder hela veckan, då går det som en dans att jobba!


//jowjow

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av jowjow - 15 april 2016 20:29

jag har flyttat min blogg till en ny adress: nouw.com/jowjow ...

Av jowjow - 15 april 2016 20:03

"Kod för att importera min blogg till Nouw: 3656369669"

Av jowjow - 15 april 2016 19:26

Hej!   Jaha då var det fredag igen, verkorna går fort nu! Jag satt och räknade idag att för att nå mitt första mål till december behöver jag gå ner i snitt 3kg i månaden från och med nu!! Men det ska ju inte vara nån press, men fan vad kul om man...

Av jowjow - 13 april 2016 20:49

Hej!   Usch denna dagen började inte bra, eller natten ska jag säga. Vincent fick krupphosta och det var jätte obehagligt och efter det så sov han såklart jätte dåligt, så idag har vi varit hemma hela dagen!   Just nu så sitter jag och kolla...

Av jowjow - 12 april 2016 19:10

Hej!   Tisdagkväll och här sitter jag med em kopp kaffe och inväntar tvkvällen. Jag började då fundera på min resa, hur långt jag har kommit och vart jag vill. Ibland blir jag sur för att det gå för långsamt, att jag vill komma till mitt slutmål ...

jowjow


från och med du

Detta har hänt

jag bloggar om

hela livet var ett disco

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards