Direktlänk till inlägg 29 oktober 2011

party in my head

Av jowjow - 29 oktober 2011 22:24

HEj!


för längesen jag skrev, jag vet men livet har varit full fart framåt senaste tiden! Men nu ska jag berätta vad som har hänt, jag lever och mår bra, har flera gånger funderat på vad jag ska ha för tema på den här bloggen och jag kommer aldrig på nått bra, blir ju bara att jag skiver om de mest enkla sakerna i mitt liv och så ska de få va ett tag.


Kommer fortsätta skriva om vardagen, rätt upp och ned, precis så där vanligt, vardagligt och oglamouröst som det är för dom flesta. Ett vanligt "svensson" liv, utan dyra drinkar, desigerväskor och översminkade närbilder på mig och mina vänner.


Livet enligt jowjow, plain and simple, like it or not!


Så var har hänt? Började månaden med min efterlängtade resa till Spanien, åhhh det var underbart där! Soal, bad, sangria och god mat! Det hände så mycket så ska skriva om det i ett helt annat inlägg senare :) Sen efter det så har jag pluggat och börjat min praktik, jag är på psykiatrin, det är jätte inressant! Trvis hur bra som helst där, får lära mig massa nya saker, har även varit med på en ECT behandling.


Sen så var det fest förra helgen i Mälgåsen, det blev hemmagjord pizza och badtunna, en jäkla massa cigg och bacardi/cola, älskade varje minut, har inte haft så kul på länge!


Ja livet är full fart som sagt, har ävent sökt ett nytt jobb, men har ingen aning om jag får det, är ju mycket konkurens nu, sista ansöknings dagen var inte förän i mitten på november, så får ju vänta och se. Det var iaf en deltidstjänst på Västerviks SÄBO, demens, vore skit skoj om man fick komma på intervju i alla fall!


Jo det ska jag också säga, älskar mitt jobb som jag har nu, och ju mer jag pluggar och lär mig nya saker så känner jag att jag brinner för det här! Hoppas att min positiva anda ska hjälpa mig i framtiden!


Nåja de va lite kort om det som hänt, på återseende och trevlig helg!


Puss o Kram!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av jowjow - 15 april 2016 20:29

jag har flyttat min blogg till en ny adress: nouw.com/jowjow ...

Av jowjow - 15 april 2016 20:03

"Kod för att importera min blogg till Nouw: 3656369669"

Av jowjow - 15 april 2016 19:26

Hej!   Jaha då var det fredag igen, verkorna går fort nu! Jag satt och räknade idag att för att nå mitt första mål till december behöver jag gå ner i snitt 3kg i månaden från och med nu!! Men det ska ju inte vara nån press, men fan vad kul om man...

Av jowjow - 13 april 2016 20:49

Hej!   Usch denna dagen började inte bra, eller natten ska jag säga. Vincent fick krupphosta och det var jätte obehagligt och efter det så sov han såklart jätte dåligt, så idag har vi varit hemma hela dagen!   Just nu så sitter jag och kolla...

Av jowjow - 12 april 2016 19:10

Hej!   Tisdagkväll och här sitter jag med em kopp kaffe och inväntar tvkvällen. Jag började då fundera på min resa, hur långt jag har kommit och vart jag vill. Ibland blir jag sur för att det gå för långsamt, att jag vill komma till mitt slutmål ...

jowjow


från och med du

Detta har hänt

jag bloggar om

hela livet var ett disco

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards