Direktlänk till inlägg 2 januari 2011

HAPPY NEW YEAR

Av jowjow - 2 januari 2011 14:36

  Hej!


Första inlägget på det nya året då! Jag hade en kanon fin avslutning på 2010 må jag säga. Började dagen men att jobba till kl 14 sen mötte jag upp Disa på stan så vi handlade lite å sen gick hem till mig. Där så blåste vi upp ballonger å flyttade om bordet så att alla skulle få plats, sen kom Peter och då for vi på ICA å handlade en massa dipp haha :P När vi kom tillbaka så hade Matilda kommit så det var vi eller mest dom som förberedde maten haha, det var kul, vi gjorde tacos och sen kom dom andra gästerna som var Sofia, Ulf, Nea å Alex <3<3 Det var verkligen super mysigt och vi satt och åt och drack gott och pratade å skrattade å sen efter det så var Matilda, Disa å Peter super snälla å diskade undan allting helt galet snällt! Medans vi andra satt i vardags rummet å försökte blåsa upp mer ballonger haha ja de va inte klokt va svårt de va med dom där smala. Sen kom även Kalle å Johanna till mig så de va mycket folk å de va roligt å skratt å prat å super mysigt helt enkelt, sen då bestämde vi att eftersom de va rätt varmt så skulle vi gå till badhusparken å kolla på raketerna och då när vi alla ska ta på skor å grejer så komer Niklas in genom dörren och jag typ dog hahahah, han skulle ju jobba men han hade bara lurat mig när jag pratade med honom hela tiden var han på väg hem, haha jag vlec så glad så jag började att gråta jätte länge :P Men sen efter det då gick vi i alla fall dit och kollade på rakerna å drack jätte äcklig bubbel haha, sen köpte vi mat och sa hejdå till alla för det var dags att gå åt olika håll :( Men det blev en toppen kväll, det var hur kul som helst och jag hoppas nu att 2011 ska bli ett ännu bättre år än det gamla!


hoppas ni hade det bra också kram!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av jowjow - 15 april 2016 20:29

jag har flyttat min blogg till en ny adress: nouw.com/jowjow ...

Av jowjow - 15 april 2016 20:03

"Kod för att importera min blogg till Nouw: 3656369669"

Av jowjow - 15 april 2016 19:26

Hej!   Jaha då var det fredag igen, verkorna går fort nu! Jag satt och räknade idag att för att nå mitt första mål till december behöver jag gå ner i snitt 3kg i månaden från och med nu!! Men det ska ju inte vara nån press, men fan vad kul om man...

Av jowjow - 13 april 2016 20:49

Hej!   Usch denna dagen började inte bra, eller natten ska jag säga. Vincent fick krupphosta och det var jätte obehagligt och efter det så sov han såklart jätte dåligt, så idag har vi varit hemma hela dagen!   Just nu så sitter jag och kolla...

Av jowjow - 12 april 2016 19:10

Hej!   Tisdagkväll och här sitter jag med em kopp kaffe och inväntar tvkvällen. Jag började då fundera på min resa, hur långt jag har kommit och vart jag vill. Ibland blir jag sur för att det gå för långsamt, att jag vill komma till mitt slutmål ...

jowjow


från och med du

Detta har hänt

jag bloggar om

hela livet var ett disco

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards