Direktlänk till inlägg 15 november 2010

vintervila

Av jowjow - 15 november 2010 17:48

Hej!


jaha det var ett tag sedan igen, men det blir ju så när man inte har internet hemma! mmh tänkte berätta lite om denna underbart roliga helg, eller roliga lördag i alla fall ;)


på fredagen var jag ensam hemma chillade å kollade på lite film å sånt, blev en ganska tidig kväll för på lördagen skulle vi till Grimnäs för att hjälpa till å förbereda för 50års kalas på PE  (svärfar)...oj oj oj vad mycket att göra vi kom dit vid 12 tiden o Niklas hamnade så klart vid spisen och fick börja laga maten till alla 50 gäster som skulle komma, å Jossan å ja dekorerade festsalen. Vi dukade och jag fick lära mig hur man bär 9 vinglas i samma hand!! haha sen fixade vi med baren och hängde upp ballonger o serpentiner å sen gick vi hem o gjorde en tårta ;D det blev snabb ombytning efter det för att hinna upp till bystugan till kl 18 och hälsa välkommen till alla gäster (tur att bystugan ligger på deras gård!) haha...ja vi gjorde bål och bjöd sen så fick vi hjälpa till att bära  ut maten som det oproffs jag är tog jag bara 2 tallrikar men dom andra tog 3 :P sen när alla hade fått mat gick vi också och satte oss och när Niklas kom så applåderade alla för att han hade gjort så fin mat :) sen vart det party hela kvällen, ja å jossan hade hand om baren (och ja det gick bra att hålla koll på pengarna även efter x antal öl o xider eftersom allt kostade 20 kr) det blev ju senare så att jossan började blanda drinkar o irishcoffes och det vart shotar och en massa daaaaaaaaans! hihi super kul var det vid dom flesta gästerna gick hem där mellan 02-03 tiden själv så gick vi in 04.30 och vid 5 tiden kom en väldigt glad födelsedagsfirare in haha riktigt trevligt var det :D


söndagen var inte så kul men vi gick ändå upp vid 11 tiden kollade lite på reprisen av idol och sen blev det fika, vi hjälpte också till att städa upp efter festen och sen åkte vi o käkade pizza å de va såååå gott!!! efter det åkte vi hem å det var helgen!


nu är det en ny vecka å ja laddar upp för skolan, vet ju i alla fall vad man har att göra fram till fredag haha!


hur var eran helg?


puss o kram

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av jowjow - 15 april 2016 20:29

jag har flyttat min blogg till en ny adress: nouw.com/jowjow ...

Av jowjow - 15 april 2016 20:03

"Kod för att importera min blogg till Nouw: 3656369669"

Av jowjow - 15 april 2016 19:26

Hej!   Jaha då var det fredag igen, verkorna går fort nu! Jag satt och räknade idag att för att nå mitt första mål till december behöver jag gå ner i snitt 3kg i månaden från och med nu!! Men det ska ju inte vara nån press, men fan vad kul om man...

Av jowjow - 13 april 2016 20:49

Hej!   Usch denna dagen började inte bra, eller natten ska jag säga. Vincent fick krupphosta och det var jätte obehagligt och efter det så sov han såklart jätte dåligt, så idag har vi varit hemma hela dagen!   Just nu så sitter jag och kolla...

Av jowjow - 12 april 2016 19:10

Hej!   Tisdagkväll och här sitter jag med em kopp kaffe och inväntar tvkvällen. Jag började då fundera på min resa, hur långt jag har kommit och vart jag vill. Ibland blir jag sur för att det gå för långsamt, att jag vill komma till mitt slutmål ...

jowjow


från och med du

Detta har hänt

jag bloggar om

hela livet var ett disco

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards