Direktlänk till inlägg 2 augusti 2010

yran2010

Av jowjow - 2 augusti 2010 17:38

Heeeej!


jodå jag lever har bara vart dålig på att skriva haha! men nu ska jag berätta om fina yran, ja yran veckan kom till slut som man väntat och längtat! jobbade natt hela första helgen när stråket öppnade, men på måndags kvällen for jag dit med Johanna, Ylva och Anna å kollade in läget, det var trevligt :) jobbade sen tisdag och onsdag, på onsdagskvällen gick jag spontant ned på stråket med Niklas mamma, hihi vi röjde till Feejk sen for ja hem till dom å sov där så Niklas fick värsta överraskningen när han kom hem på morgonen ;P


Hihi ja i alla fall på kvällen så var de ju då dags för yran, wohooo! så vi tog tåget in till stan å drack öl på österäng sen for vi in på området, lycka :) kollade lite på Miss Li, sen Oskar Linnros och då börja de regna så vi gick på stråket och drack öl och åt mat sen blev det att kolla på The Ark, dom var super bra och efter det flummade vi runt på tivolit och Niklas vann en I Love You nalle åt mig :) På slutet kollade vi på Europe dom var så där men ändå coolt, efter det var vi jätte trötta så skippade att kolla på Maskinen å åkte hem


Fredagen var vi oxå pepp så klart blev tåget in till stan på kvällen igen och det regnade :( så vi hade sånna regnkappor under hela Markus Krunegård, sen flydde vi in på stråket, vi gick runt där å testade lite olika ställen drack några öl och sånt, sen minns ja inte va vi gjorde men 11.30 började vi köa till kent <3 mmm dom gick på 00.30 dom va bra, men inte mer blev lite besviken och publiken var sämst, dom spelade inte M :( men Ismael var bra, fast jag vet inte, dom känndes tråkiga och stela, aja efter det så for vi hem med bussen för klockan var 2 då


Lördagen blev chill, tog tåget in till stan och for hem till mig och ja bytte om, sen gick vi till österäng och groggade med niklas mamma å pappa å syrra hahaha klockrent! det var sooooooooooool! vi började kvällen med att äta mat på stråket och dricka öl och vin ;) sen så gick vi runt och chillade tills det var dags för Lars Winnerbäck, han var så fin och bra, bättre än kent och publiken var jätte bra :) men ja bråkade lite med niklas men sen vart allting bra och jag fick gå på toa och sen gick vi upp för att kolla på presidenttalet och då var allting super bra igen, efter det kollade vi på Teddybears och drack öl, sen åkte vi karusell och sen köpte vi mer mat och sen var årets yra över!


allt som allt var det en toppen helg, älskade allt, det var så fint och fina sällskapet och stämningen och ja allting, längtar redan till yran 2011 åhhh jämtland jämtland jamt och standut!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av jowjow - 15 april 2016 20:29

jag har flyttat min blogg till en ny adress: nouw.com/jowjow ...

Av jowjow - 15 april 2016 20:03

"Kod för att importera min blogg till Nouw: 3656369669"

Av jowjow - 15 april 2016 19:26

Hej!   Jaha då var det fredag igen, verkorna går fort nu! Jag satt och räknade idag att för att nå mitt första mål till december behöver jag gå ner i snitt 3kg i månaden från och med nu!! Men det ska ju inte vara nån press, men fan vad kul om man...

Av jowjow - 13 april 2016 20:49

Hej!   Usch denna dagen började inte bra, eller natten ska jag säga. Vincent fick krupphosta och det var jätte obehagligt och efter det så sov han såklart jätte dåligt, så idag har vi varit hemma hela dagen!   Just nu så sitter jag och kolla...

Av jowjow - 12 april 2016 19:10

Hej!   Tisdagkväll och här sitter jag med em kopp kaffe och inväntar tvkvällen. Jag började då fundera på min resa, hur långt jag har kommit och vart jag vill. Ibland blir jag sur för att det gå för långsamt, att jag vill komma till mitt slutmål ...

jowjow


från och med du

Detta har hänt

jag bloggar om

hela livet var ett disco

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards