Alla inlägg under juni 2010

Av jowjow - 6 juni 2010 00:46

Hello!

mmh mitt i natten skriver jag för har minsan vart på bio ikväll med Niklas, vi såg Robin Hood, den var ganska bra förut idag var vi och fikade på tehuset och sen åt vi glass på torget och sen chillade vi i badhusparken :) nu ska jag berätta vidare på min historia om äventyret i södra sverige :D


Så vi börjar på måndagen den 24, åkte hem till mig och packade sen blev de tillbaka till Grimnäs och vara där gjorde inte så mycket spelade lite kort med jossan på kvällen och sen kollade vi film, resan mot Grebbestad började ganska sent på tisdagen, och jag var less på att åka bil redan innan vi kommit till Sveg hahah, suck! men men vi körde på genom oändlig skog tills vi kom till Mora där stannade vi och åt och sen fortsatte färden och allting blev grönare och varmare :D vi kom fram vid 21 tiden och träffade Victor som Niklas jobbade me förra året som redan var där, han var uttråkad efter att vart ensam i 1 vecka utan dator, haha så vi gav han datorn och sen tog vi en kvälls promenix på stranden och plockade snäckor :)


Ondsagen skulle Niklas jobba på golfrestaurangen så jag följde med dit var super trött så sov i bilen i flera timmar sen fick jag massa god lunch och när han slutade åkte vi till Tanumshede och handlade och då blev det grillning nere på stranden på kvällen och en jäkla massa öl, gott var det och riktigt trevligt :)


Torsdagen var Niklas ledig så ja å han tog en promenad in till Grebbestad och där gick vi nere vid kajen och käkade glass sen gick vi och spelade mini golf, det gick sämst först, men sen super bra haha! vi var borta ganska länge när vi kom hem igen var klockan nästan 17 så vi åkte me Victor å köpte pizza och så blev de äta nere på stranden å så drack vi några öl ;)


Fredagen tog jag misan tåget till goa gbg för att spendera helgen med världens bästa Peter :D<3 kom till han på kvällen å vi åt go mat och sen drack vi en massa vin/vodka och tog en klubb natt på Park Lane, säger bara en sak AWESOME AWESOME AWESOME :D vi var ute hela natten helt crazy! på lördagen for vi på karneval och sen på kvällen åkte vi och spelade Rock Band hos en klasskompis till peter kuuul! :) På söndagen träffade vi goaste Matilda ett tag innan jag skulle åka hem <3 det var så mysigt att vara i gbg och träffa godingarna mina puss!


nåja det var allt för den här gången slutet av mitt äventyr kommer jag berätta om imorgon nu blir det godnatt puss och kram på er alla!

Av jowjow - 4 juni 2010 22:35

Hej!


Mhh nu tänkte jag berätta vad jag har pysslat med den senaste tiden och för att inte göra värsta fetaste inlägget så ska jag dela upp det så ni hänger med ;) Så vi hoppas tillbaka till dom där fina soliga dagarna i slutet på maj, när värmen hälsade på även här i Östersund :)


Inledde helgen redan torsdag den 21 med att äta lunch på stan med Niklas hans småsyskom, mamma och momma, vi gick på Samurai mmmums vad gott :) På kvällen åkte vi ut till Grimnäs och var där Niklas bytte däck på bilen och vi hade de chill, på fredagen var det också super varmt och skönt så vi åkte och fiskade med Sofia, Ulf, Nea och Andre de va meningen att Ida oxå skulle komma men hon hjälpte till att förlösa en kalv och det tog jätte lång tid så hon han inte komma upp till sjön, men vi hade jätte mysigt, grillade och chillade :) Vi fick dock ingen fisk bara sjukt blöta skor och jag slutade kvällen med att elda upp mina sockar haha!


På lördagen blev det en lång och skön sovmorgon innan ja å Niklas for till stan för å gå å kolla på bilar, sen åkte vi till Nälden för där var det 50års kalas för hans moster :) De var jätte god buffé och massa tårta och sen vart ja å Jossan tvunga att sjunga singstar för alla, läskigt! Efter det så bar de iväg till stan på cruising :D de va super sköjj vi va där till strax innan 3, massa snygga bilar awesome


Söndagen blev ju då oxå en lång och skön sovmogon, sen pannkaksfrukost och vid 3 så gick vi ned till Niklas farbror för hans sambo fyllde år så då blev de fullt hus, de bjöds på supergod mat och tårta och Anja hade jätte kul genom att kittla mig hela tiden :P Sen hjälpte vi till att mata kalven och sen på kvällen så blev de mys med film :)



så de va min awesome helg i familjen forsgrens sällskap, lika mysigt som alltid, mitt äventyr nere i södra sverige ska jag skriva om imorgon puss på er!


och grattis till min bror som tog studenten idag

Av jowjow - 4 juni 2010 00:14

Hello!


jowjow har vart på äventyr nere i Grebbestad och Göteborg och innan det var de massa roliga grejer som händer här hemma men jag ska breätta mer om det senare i helgen är såååå trötter nu! Lever och mår bra var underbar värme där nere också :)


puss o kram!

jowjow


från och med du

Detta har hänt

jag bloggar om

hela livet var ett disco

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards