Direktlänk till inlägg 10 juni 2010

damdidam

Av jowjow - 10 juni 2010 20:42

Hello!


mmmh idag har jag inte egentligen gjort något speciellt, annat än å slösa en jädrans massa pengar ihihi! var på stan och köpte ny mascara + kajal, sen köpte jag Broder Daniel: When We Where Winning boken <3<3<3 och sen köpte jag dom 2 sista delarna av The Vampire Diaries: Nightfall och Shadow Souls det finns ju en till men vet inte om den har kommit hit till Sverige ännu, sen letade jag efter The Sookie Stackhouse Series oxå dom hade några men inte dom första har förvisso läst dom för lånade ju på bibblan så tänkte köpa 2-4 men dom hade inte inne nån av dom där jag kollade så funderar på att beställa från CDON där har dom boxen med dom 8 första böckerna :D :D senare på eftermiddag for jag även till Lindex och köpte mig en kjol och nya prickiga leggings whhhie :D och ja nu har jag även färgat mitt hår så den här dagen känns rätt okej i alla fall! nu blir det sol på balkongen och en hemmagjord halvnyttig milkshake :D


puss & kram

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av jowjow - 15 april 2016 20:29

jag har flyttat min blogg till en ny adress: nouw.com/jowjow ...

Av jowjow - 15 april 2016 20:03

"Kod för att importera min blogg till Nouw: 3656369669"

Av jowjow - 15 april 2016 19:26

Hej!   Jaha då var det fredag igen, verkorna går fort nu! Jag satt och räknade idag att för att nå mitt första mål till december behöver jag gå ner i snitt 3kg i månaden från och med nu!! Men det ska ju inte vara nån press, men fan vad kul om man...

Av jowjow - 13 april 2016 20:49

Hej!   Usch denna dagen började inte bra, eller natten ska jag säga. Vincent fick krupphosta och det var jätte obehagligt och efter det så sov han såklart jätte dåligt, så idag har vi varit hemma hela dagen!   Just nu så sitter jag och kolla...

Av jowjow - 12 april 2016 19:10

Hej!   Tisdagkväll och här sitter jag med em kopp kaffe och inväntar tvkvällen. Jag började då fundera på min resa, hur långt jag har kommit och vart jag vill. Ibland blir jag sur för att det gå för långsamt, att jag vill komma till mitt slutmål ...

jowjow


från och med du

Detta har hänt

jag bloggar om

hela livet var ett disco

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards