Direktlänk till inlägg 6 juni 2010

Travelling with jowjow part 2

Av jowjow - 6 juni 2010 14:37

Hello!



jaha jag ska först säga en känsla som är i mig nu och den är en sån fruktansvädr tomhet, åhhh vet inte vad jag ska göra, ska typ knappt jobba i sommar schemat är det sämsta ever sen jag började där, och jag ser på de dagarna jag ska jobba som mest handla rom att sitta av en massa tid mellan mina jobb pass, åhhh suck jag kunde ha fått vara nere i solen och värmen och jobba med Niklas men näee åhhh vet inte vad jag ska ta mig till har inge ting att se framemot i sommar speciellt om dom inte kan fixa så att jag kan va ledig på yran som jag sagt till om men som dom tydligen hade "glömt" bort, yeh kuul! not gahhh hatar allt just nu


nåja ska berätta om slutet på mitt äventyr nere i soooolens land hihi :D


På söndagen då när jag åkte tillbaka från gbg till grebbestad så for jag ut til golfen och fick mat där och sen efter det blev de skynda sig hem och ta en snabb dusch och sen iväg till resturang där var de massa som Niklas å Victor kände så jag drack några öl och sen for ja å Niklas hem för han ville inte ha bilen nere i byn så hemma drack vi några mer öl och lite vin och lite mojito och sen tog vi och gick tillbaka till byn för att gå på en bar :D hihi fick massa drinkar och öl och shots där, Niklas betalade för allt ;) det var kul där dom spelade bra musik massa Depeche Mode och Kent <3<3 mmmh sen gick vi hem kanske vid halv 3 att vi började gå eftersom det inte ännu var turistsäsong i Grebbestad så hade inga matsällen öppna på natten så när vi kom hem åt vi pastasallad och köttfärss och rostat bröd som Niklas hade tagit med från jobbet hihi, det var en galen kul kväll i alla fall :)


Måndagen blev det att sova till ett typ sen chillade vi ett tag och sen åkte vi till ett jätte stort köpcenter som ligger nära norska gränsen, å där va vi några timmar och så for vi på en godisbutik som hade över 1000 sorters godis haha, galet på kvällen när vi kom hem så gick ja å Niklas på en myspromenix och sen spelade vi kort


Tisdagen tog vi bussen till Göteborg för att vi skulle gå på Lisebeg, ja å Niklas och det var super roligt där! vi åkte massa roliga saker och alla berg och dalbanor!!! men jag var super rädd när vi åkte kanonen blundade hela tiden och skrek som en galning, även på balder skrek jag grymt mycket haha, bergbanan gick bra den åkte vi mest för jag var inte så rädd för den när vi hade åkt dom andra haha! Flume Ride var oxå kul tyckte jag :) Vi åt även en mysig 3 rätters för att i förväg fira våran 6 månaders dag :) så det blev vitlöksbröd och öl, sen tog jag kyckling fajita och niklas valde kött, vi delade på en flaska rött och sen blev det efterrätt och till det varson kaffedrink super awesome :D efter det skulle vi åke bergbanan men vi hade även en biljett till spökhuset så vi gick det först jävlar var rädd jag var! haha och sen så var klockan så mycket så vi var tvungna att skynda till tåget men vi misade ju det haha så fick åka till uddevalla och sen uss därifrån så vi kom hem lite senare än väntat men sjukt kul var det :D


sista dagen så var jag med niklas på jobbet och på kvällen var de nån grill fest jag hade inte så kul där de var mest kallt så jag pratade i telefon med peter och carrow och sen gick vi hem ganska tidigt sen på torsdagen så åkte vi tillbaka till kalla Östersund :P


så det var mitt äventyr, längtar tillbaka åhhh vill inte vara här i sommar!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av jowjow - 15 april 2016 20:29

jag har flyttat min blogg till en ny adress: nouw.com/jowjow ...

Av jowjow - 15 april 2016 20:03

"Kod för att importera min blogg till Nouw: 3656369669"

Av jowjow - 15 april 2016 19:26

Hej!   Jaha då var det fredag igen, verkorna går fort nu! Jag satt och räknade idag att för att nå mitt första mål till december behöver jag gå ner i snitt 3kg i månaden från och med nu!! Men det ska ju inte vara nån press, men fan vad kul om man...

Av jowjow - 13 april 2016 20:49

Hej!   Usch denna dagen började inte bra, eller natten ska jag säga. Vincent fick krupphosta och det var jätte obehagligt och efter det så sov han såklart jätte dåligt, så idag har vi varit hemma hela dagen!   Just nu så sitter jag och kolla...

Av jowjow - 12 april 2016 19:10

Hej!   Tisdagkväll och här sitter jag med em kopp kaffe och inväntar tvkvällen. Jag började då fundera på min resa, hur långt jag har kommit och vart jag vill. Ibland blir jag sur för att det gå för långsamt, att jag vill komma till mitt slutmål ...

jowjow


från och med du

Detta har hänt

jag bloggar om

hela livet var ett disco

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards