Direktlänk till inlägg 26 april 2010

sommaren står och väger

Av jowjow - 26 april 2010 23:28

Hej!


eller ska man säga godkväll klockan är ju över 23 haha, har som vanligt haft en bloggpaus för jag har varit så där i min egen lilla kärleksbubbla med min finaste Niklas :) har faktiskt lyckats vara med honom i en hel vecka fast de va bara för att han blev sjuk onsdag och torsdag så han inte kunde fara på jobbet, så först var vi hemma hos mig och gjorde inte så mycket på onsdagen följde han mig till frissan så nu mera har jag sidecut och svart/lila hår super coolt!


på torsdagen for ja å fika me Sofia på tingasn myyyyys! sen skulle niklas komma till mig men han ringde å sa att han skull te tandläkarn på freda morgon så jag skyndade mig hem och hämtade lite grejer sen for ja med bussen till grimnäs :) de va super mys vi grillade och drack vin, på fredagen så blev de ändå å gå upp tidigt mycket fint väder så var ute i solen å lekte lite me småbarna sen kom jossan hem vid ett så då tog vi fram studsmattan å hoppade massa på den och niklas fixade med sin bil, sen käkade vi middag där och drog sen till stan, hem till mig och duschade, bytte om och sen blev de av till lungvik å fira johanna för hon fyllde 26 i tisdags, var super kul som vanligt goa folk och mys :)


vakna på lördagen vid ett for ned till hamnen och fikade lite och myste i solen sen var vi bjuda på middag hemma hos niklas så åkte dit på eftermiddagen, blev grillat mmmmums och så spelade vi lite kort till ganska sent på natten, trevligt. söndagen var de jätte fint väder så vaknade vid elva fick god frukost sen gick vi ut i solen, satt å spelade lite kort, lekte me barna, hoppade studsmatta och så blev de fara å köpa glass så klart :) åt även middag där innan de va dax för mig att åka hem


var en super mysig helg blev tom lite solbrun underbart :) hur var eran helg?

puss&kram

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av jowjow - 15 april 2016 20:29

jag har flyttat min blogg till en ny adress: nouw.com/jowjow ...

Av jowjow - 15 april 2016 20:03

"Kod för att importera min blogg till Nouw: 3656369669"

Av jowjow - 15 april 2016 19:26

Hej!   Jaha då var det fredag igen, verkorna går fort nu! Jag satt och räknade idag att för att nå mitt första mål till december behöver jag gå ner i snitt 3kg i månaden från och med nu!! Men det ska ju inte vara nån press, men fan vad kul om man...

Av jowjow - 13 april 2016 20:49

Hej!   Usch denna dagen började inte bra, eller natten ska jag säga. Vincent fick krupphosta och det var jätte obehagligt och efter det så sov han såklart jätte dåligt, så idag har vi varit hemma hela dagen!   Just nu så sitter jag och kolla...

Av jowjow - 12 april 2016 19:10

Hej!   Tisdagkväll och här sitter jag med em kopp kaffe och inväntar tvkvällen. Jag började då fundera på min resa, hur långt jag har kommit och vart jag vill. Ibland blir jag sur för att det gå för långsamt, att jag vill komma till mitt slutmål ...

jowjow


från och med du

Detta har hänt

jag bloggar om

hela livet var ett disco

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards