Direktlänk till inlägg 4 april 2010

påskhelgen :)

Av jowjow - 4 april 2010 14:11

Hej!

mmmh hejsan mina vänner, nu ska jag berätta om min underbara helg som började på onsdagen när carrow kom hit :) blev massa te, ost å kex och skvaller <3 skärtorsdagen blev det att fara ut på stan å shoppa sen kom niklas och vi for hem till mig och föberedde kalas :D peter å disa kom å åt middag och sen for dom hem å vi andra drog ut på krogen och hade en kanon kväll :D fredagen var min födelsedag blev chill gode länge hemma hos mig med sushi till middag och sen spelade vi kort på kvällen vid halv tio bestämde vi oss för att ändå gå ut så spelade mer kort, åt tårta och drack lite cider sen gick vi på The Rock och drack öl och efter det for vi på G3 och dansade ända till dom stängde sen vart de mat och taxi hem, pang i säng, ännu en underbart kul kväll i dimman ;) blev att vi sov gode länge på lördagen så när vi vaknade for vi å åt lunch/frukost på Törners sen spontanshoppade vi coola grejer för kvällens kalas och sen vart det prommis på frösön, UNDERBART<3 hemma så spelade vi lite mer kort sen målade vi på våra tröjor som vi hade kommit på att vi skulle ha på kvällen tesammans med hjärtformade solisar AWESOME :D först blev de middag på clarion sen gick vi och drack öl på captain cook och efter det bytte vi om och gick på The Rock och drack mer öl och sen blev det g3 igen dock inte så värst länge men lagom, så säger bara 3 underbara kvällar med carro och niklas <3 kunde inte firat min födelsedag på bättre sätt, älskar er så mycket <3

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av jowjow - 15 april 2016 20:29

jag har flyttat min blogg till en ny adress: nouw.com/jowjow ...

Av jowjow - 15 april 2016 20:03

"Kod för att importera min blogg till Nouw: 3656369669"

Av jowjow - 15 april 2016 19:26

Hej!   Jaha då var det fredag igen, verkorna går fort nu! Jag satt och räknade idag att för att nå mitt första mål till december behöver jag gå ner i snitt 3kg i månaden från och med nu!! Men det ska ju inte vara nån press, men fan vad kul om man...

Av jowjow - 13 april 2016 20:49

Hej!   Usch denna dagen började inte bra, eller natten ska jag säga. Vincent fick krupphosta och det var jätte obehagligt och efter det så sov han såklart jätte dåligt, så idag har vi varit hemma hela dagen!   Just nu så sitter jag och kolla...

Av jowjow - 12 april 2016 19:10

Hej!   Tisdagkväll och här sitter jag med em kopp kaffe och inväntar tvkvällen. Jag började då fundera på min resa, hur långt jag har kommit och vart jag vill. Ibland blir jag sur för att det gå för långsamt, att jag vill komma till mitt slutmål ...

jowjow


från och med du

Detta har hänt

jag bloggar om

hela livet var ett disco

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards