Direktlänk till inlägg 28 februari 2010

kalas!

Av jowjow - 28 februari 2010 19:00

Tjoho!


hejsan kära läsare vad har hänt sen senast? mmh vart bodaborg i fredags kväll, ja å älsklingen for dit med kalle å johanna super kul, sen for vi på max och åt mat säger bara en sak...ketchup hahaha! efter det blev det lite tv-spel hemma hos kalle, förlorade blev sur haha :P sen på lördagen blev det fest i fanbyn hemma hos ulf, efter sjukt mycket försening så åkte vi iväg, först till grimnäs så niklas kunde byta tröja och hämta mintu och mer öl, hahaha hans mamma var jätte full, jag fick mer vin och sen kom jimmy efter hundra år och skulle vara fyllechaffis, så vi kom väl till ulf vid 10 tiden, hahahaha OMG! okej jag blev fullast nästan var dock inte den enda som däckade men jag slapp bli målad i ansiktet i alla fall xD hahaha oj oj jag vaknade igen vid 3 och gick ned på festen igen, vi hade sönder ulfs säng och någon välte köksbordet och sofia rev sönder kattaffischen i flera små bitar och åkte hem i ulfs pyjamasbyxor, alltså som alltid galet jag mådde sjukt dåligt när jag vaknade i morse men fick en treo sen då vart allting hur bra som helst, så ja å niklas åt brunch med hela familjen, hans mamma var också bakis så vi var ett fint gäng haha, jossan var snäll och bakade scones :) gott! sen for vi å hämtade sofia och sen åkte vi hem till stan det var min helg det :)


super awesome, hur var eran?


Puss & Kram

 
 
Ingen bild

sofia

2 mars 2010 15:51

hahah vad galet det låter när du säger så!!
haha..
någon som välta bordet var väl Mattias?

min var bra som din;) kraaam på dig jowjow!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av jowjow - 15 april 2016 20:29

jag har flyttat min blogg till en ny adress: nouw.com/jowjow ...

Av jowjow - 15 april 2016 20:03

"Kod för att importera min blogg till Nouw: 3656369669"

Av jowjow - 15 april 2016 19:26

Hej!   Jaha då var det fredag igen, verkorna går fort nu! Jag satt och räknade idag att för att nå mitt första mål till december behöver jag gå ner i snitt 3kg i månaden från och med nu!! Men det ska ju inte vara nån press, men fan vad kul om man...

Av jowjow - 13 april 2016 20:49

Hej!   Usch denna dagen började inte bra, eller natten ska jag säga. Vincent fick krupphosta och det var jätte obehagligt och efter det så sov han såklart jätte dåligt, så idag har vi varit hemma hela dagen!   Just nu så sitter jag och kolla...

Av jowjow - 12 april 2016 19:10

Hej!   Tisdagkväll och här sitter jag med em kopp kaffe och inväntar tvkvällen. Jag började då fundera på min resa, hur långt jag har kommit och vart jag vill. Ibland blir jag sur för att det gå för långsamt, att jag vill komma till mitt slutmål ...

jowjow


från och med du

Detta har hänt

jag bloggar om

hela livet var ett disco

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards