Direktlänk till inlägg 20 februari 2010

gråsparven när hon sjunger

Av jowjow - 20 februari 2010 21:27

Godkväll!


mmmh alltså ska börja kvällens inlägg med att prata om Melodifestivalen, har inte sett en enda deltävling i år, såg dock nyss vilka som röstats fram i kvällens tävling....har bara ett ord...PINSAMT...haha Timotej och Darin....jaja med sånna artister så kan ju verige verkligen hoppas på en chans i den stora tävlingen not...mmh orkar inte bry mig får se vem dom röstar fram sen kanske hamnar svrige bara på en 25 plats den här gången hahahaha!


idag har jag sovit och sovit och sovit sen gjorde vi palt mmmmh såååå gott evigheter sen jag åt det ju, sen har jag läst Harry Potter och spelat Min Stad på fb hahah NO LIFE !!! whiiie men I kind of like it sometimes....och ska bara säga er angående mitt nya nyttiga jag....det går inte sååå bra men jag är inte förvånad brukar inte klara av sånt i första taget men men ska väl bli nån ordning på mig å så småning om hahaha...kanske ;)


nåja hoppas ni har haft en bra lördag i alla fall...


Puss & Kram

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av jowjow - 15 april 2016 20:29

jag har flyttat min blogg till en ny adress: nouw.com/jowjow ...

Av jowjow - 15 april 2016 20:03

"Kod för att importera min blogg till Nouw: 3656369669"

Av jowjow - 15 april 2016 19:26

Hej!   Jaha då var det fredag igen, verkorna går fort nu! Jag satt och räknade idag att för att nå mitt första mål till december behöver jag gå ner i snitt 3kg i månaden från och med nu!! Men det ska ju inte vara nån press, men fan vad kul om man...

Av jowjow - 13 april 2016 20:49

Hej!   Usch denna dagen började inte bra, eller natten ska jag säga. Vincent fick krupphosta och det var jätte obehagligt och efter det så sov han såklart jätte dåligt, så idag har vi varit hemma hela dagen!   Just nu så sitter jag och kolla...

Av jowjow - 12 april 2016 19:10

Hej!   Tisdagkväll och här sitter jag med em kopp kaffe och inväntar tvkvällen. Jag började då fundera på min resa, hur långt jag har kommit och vart jag vill. Ibland blir jag sur för att det gå för långsamt, att jag vill komma till mitt slutmål ...

jowjow


från och med du

Detta har hänt

jag bloggar om

hela livet var ett disco

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards