Alla inlägg under januari 2010

Av jowjow - 9 januari 2010 22:53

Hej!


om igår var allmänt värdelös så var idag bättre! var på bowling och sen vart det myskväll med middag hemma hos sofia, med alex, nea, disa och peter :) kul att träffa alex igen!!! och igår lyckades jag även fixa en tågbiljett till sthlm :D 22 dagar kvar till Depeche Mode nu awesome längtar verkligen :D nåja nu ska jag ta och kolla en till film och vänta på att niklas ska ringa :) 


puss & kram

Av jowjow - 8 januari 2010 19:08

Hej!


alltså har ju inte så mycket att säga men det här kan vara en av dem sämsta fredagarna på mycket länge, så nu går jag och lägger mig!

Av jowjow - 6 januari 2010 19:03

Hej!


Nu är jowjow hemma, har varit uppe i åre med familjen forsgren, och det var hur kul som helst, på måndagskvällen åkte ja å niklas upp han skulle jobba så jag var med hans familj på Holiday Club, dom hade fixat så att jag fick äta gratis middag med dom där det var lyxigt och sen efter det så fixade jag och jossan singstar!!!! så det blev vin och singstar resten av kvällen jätte roligt :) sen for ja å niklas hem till där han bor och sov där hans rumskompis kom hem och var aspackad det var kul haha, sen på tisdagen så vart det att bada på Holiday super kul vi var även inne i Sauna World, jossan å niklas tvingade in mig i isbastun och i den kalla 0 gradiga bassängen inte kuuul! efter badet gick vi upp till Broken (som då är niklas jobb) och käkade där trevligt, efter det blev det drink och biljard med hans mamma och pappa och sen var vi super trötta, en hel dag att sima och jaga småbarn i vatten är inte en lek :P så vi tog taxi hem till niklas då och sov där, och idag kom hans föräldrar och hämtade oss så vi åkte tillbaka till Holiday och bowlade och sen gick vi och fikade på åre bageri och sen vart det hemfärd :)


jag har verkligen haft jätte kul, super mysigt och trevligt mår så bra av å va med niklas och hans familj är så mysig och snälla :) så känner mig helt slut nu! hoppas ni har haft en mysig trettonhelg och kom i håg, ta på er ordentligt om ni ska ut det är kallt! var 32- i åre men här i stan verkar det bara vara 25- haha


Puss & Kram

Av jowjow - 3 januari 2010 19:23

Hej!


Idag är det en månad av kärlek för mig och niklas och det är så mysigt, synd dock att jag är halvsjuk, somnade igår vi kl 18, frös så hade 2 täcken på mig sen vaknade jag kl 22 och mamma sa att jag hade feber idag har jag dock inte haft feber men ont  huvudet som bara den och varit trött, men niklas kommer snart hit så vi ska mysa, kolla film och dricka te <3 annars hade jag inte så mycket mer än det att säga, god fortsättning till alla



Puss & Kram

Av jowjow - 2 januari 2010 16:08

Hej!


Mina vänner, ett nytt år är här, hur firade ni in det? jag var på fest hos lisa det var kul, men synd att sofia inte kunde vara kvar :( det var kul att lisas kille emil hade gått i samma klass som kalle och niklas så det vart lite reunion för dom, jag hade iaf hur kul som helst på nyår om än det var sjukt kallt sen på kvällen när vi skulle gå och äta och jag minns inte att jag såg några många raketer, men jag dansade och träffade fin folket, kärlek kärlek kärlek, kl 4 kom vi hem och dagen efter när vi vaknade bar det av på släktmiddag hos niklas mormor så då fick jag träffa hans moster och morbror och småkusiner, det var galet men kul :)


så vad tror ni om det nya året? jag känner mig fett peppad i alla fall det här blir grett!


Puss & Kram

jowjow


från och med du

Detta har hänt

jag bloggar om

hela livet var ett disco

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards