Direktlänk till inlägg 2 oktober 2009

broder daniel forever <3

Av jowjow - 2 oktober 2009 22:30

there is no time for us, idag har jag jobbat det var okej, väntar på att svt play ska he upp broder daniel forever dokumentären, okej kollade ett litet klipp, fan fan fan fan fan jag dör, broder daniel forever <3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3 and so on, finns inte hur ont det gör i hjärtat att jag inte var där, dör seriöst, på måndag ska jag ha bd dag har jag bestämt när jag ska ned till UM ska faktiskt ha mina stars då <3 ska ockå ta lite nya kort tänkte jag ska byta bild här på bloggen och så där, mmmm men gud hahah pratade med carrow idag och åter igen så skrattade vi som fan åt perjonas historien och nu mina vänner ni måste bara få det här citaten från i helgen


xx:"men men jag måste gå på toa nu"

jag: "ja men gör det då"

xx: "men jag är ju naken"

jag: "jaha och du kan ju gå på toa ändå"

xx: "nej men lyset är ju på där ute"


alltså seriöst det var asroligt just då


xx: "men va ska ni gå nu"

jag: "ja det ska vi"

xx: "men jag står ju här i kalsonger"


det där var också asroligt


carrow:  men per vägarar svara

jag: vem är per?

carrow: ja men du vet hajna som jag var med

jag: jaha du menar jonas

carrow: va näe han heter ju per

jag: nej men ge dig jonas heter han det står i min telefon

carrow: vaaa! han sa till mig att han hette per

x: nej man han heter jonas

carrow: jävla perjonas



haha alltså så sjukt, mmm nu har dokumentären kommit upp så ska genast kolla på den ÄLSKAR BRODER DANIEL FOREVER <3<3<3 gud ingen fattar jag vet men allstå typ, men broder daniel är HJÄRTA!

 
 
Ingen bild

sofia

3 oktober 2009 01:03

hahaha låter kul..
xx....

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av jowjow - 15 april 2016 20:29

jag har flyttat min blogg till en ny adress: nouw.com/jowjow ...

Av jowjow - 15 april 2016 20:03

"Kod för att importera min blogg till Nouw: 3656369669"

Av jowjow - 15 april 2016 19:26

Hej!   Jaha då var det fredag igen, verkorna går fort nu! Jag satt och räknade idag att för att nå mitt första mål till december behöver jag gå ner i snitt 3kg i månaden från och med nu!! Men det ska ju inte vara nån press, men fan vad kul om man...

Av jowjow - 13 april 2016 20:49

Hej!   Usch denna dagen började inte bra, eller natten ska jag säga. Vincent fick krupphosta och det var jätte obehagligt och efter det så sov han såklart jätte dåligt, så idag har vi varit hemma hela dagen!   Just nu så sitter jag och kolla...

Av jowjow - 12 april 2016 19:10

Hej!   Tisdagkväll och här sitter jag med em kopp kaffe och inväntar tvkvällen. Jag började då fundera på min resa, hur långt jag har kommit och vart jag vill. Ibland blir jag sur för att det gå för långsamt, att jag vill komma till mitt slutmål ...

jowjow


från och med du

Detta har hänt

jag bloggar om

hela livet var ett disco

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards