Direktlänk till inlägg 27 september 2009

kaaalaaaas!

Av jowjow - 27 september 2009 18:19

Heeeeej!



åh åh åh mina vänner carrowljana min söta kaka har vart här i några dagar och det var fett nice, vi firade som aldrig förr och drack oss fulla torsdag, fredag och lördag ;D vi hamnade på g3 och vi har träffat så sjukt många sköna och skumma människor och hamnat på "efterfest" och inte kommit hem förrns vid 5 tiden varje morgon, och det var ju det jag sa i min blogg för ett tag sen, att jag ville festa hela natten lång, nu har jag det, och det var AWESOME, jag och carrow är bäst! haha roligast var ju dock att vi förfestade med min mamma och biggan på lördagen...mmm nu ska ja å carrow smida planer så min chika kan flytta hit, för det vore så fett nice <3 mmm nu ska jag läsa och äta godis! man bli ju bra trött efter en sån här helg, och jag som sagt jag aldrig ens skulle palla 2 dagar men jooo det gick ju, med varannan vatten så klarar man allt! och helgens sviter förutom lite lätt huvudvärk, 2 feta skrapsår och en stukad fot men det var det värt ;)


XOXO

 
 
Clemens

Clemens

27 september 2009 18:33

Du verkar ha haft en läskigt helg.... läskigt.

http://www.jagheterclemens.blogg.se

 
Ingen bild

sofia

28 september 2009 21:39

låter super(haha)kul!! =D

 
Alexandra

Alexandra

30 september 2009 20:26

Nice att festa hela natten lång!

tänkte bara säga att jag har bytt bloggadress
sweetalex.devote.se
Om du ville veta puss, saknar dig och de andra tokarna!

http://sweetalex.devote.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av jowjow - 15 april 2016 20:29

jag har flyttat min blogg till en ny adress: nouw.com/jowjow ...

Av jowjow - 15 april 2016 20:03

"Kod för att importera min blogg till Nouw: 3656369669"

Av jowjow - 15 april 2016 19:26

Hej!   Jaha då var det fredag igen, verkorna går fort nu! Jag satt och räknade idag att för att nå mitt första mål till december behöver jag gå ner i snitt 3kg i månaden från och med nu!! Men det ska ju inte vara nån press, men fan vad kul om man...

Av jowjow - 13 april 2016 20:49

Hej!   Usch denna dagen började inte bra, eller natten ska jag säga. Vincent fick krupphosta och det var jätte obehagligt och efter det så sov han såklart jätte dåligt, så idag har vi varit hemma hela dagen!   Just nu så sitter jag och kolla...

Av jowjow - 12 april 2016 19:10

Hej!   Tisdagkväll och här sitter jag med em kopp kaffe och inväntar tvkvällen. Jag började då fundera på min resa, hur långt jag har kommit och vart jag vill. Ibland blir jag sur för att det gå för långsamt, att jag vill komma till mitt slutmål ...

jowjow


från och med du

Detta har hänt

jag bloggar om

hela livet var ett disco

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards