Alla inlägg under augusti 2009

Av jowjow - 22 augusti 2009 21:59

mmm godis, älskart jag ska bil fet awsome


eller så  inte men kan lika gärna lägga på några extra kilon på den här kroppen när man ändå ser ut som man gör


jag köpte mega fina sockar och benvärmare på triconor idag och sen var jag på ixo åhhh dom har så fina saker där vill ha massa grejjor där ifrån <3


sen blev det True Blood <3 är på avsnitt 9 nu awsome, allstå blev sugen på böckerna nu ska kolla vart man kan få tag på dom, spännande haha gillar mig när jag får sånna där "besattheter" lovar är helt övertygad nu om det det borde finnas vampyrer på riktigt skulle lätt bli kär i en då, åhh mm haha älskar TB så jävla bra, men skulle iaf inte vilja vara som Sookie, jobbigt å kunna läsa allas tankar men kanske en shapeshifter, och en sak bara alla ni som kollar what's up whit Maryanne, åhhhh hatar henne och stackars Sam :( ochen sak vad hände med han killen som oxå kunde läsa tankar räddade Bill honom eller? sen har ja inte bestämt mig för om Sookie passar bättre med Eric, för Bill kan va så tråkig ibland, hahah sry för mitt flummande här, men blir så där, känns som jag pratar med mig själv i det här inlägget, aj aj, illa joww, mycket illa!


godnatt mer er!

Av jowjow - 19 augusti 2009 22:42

"domination's the name of the game

in bed or in life it's all just the same"



mmmm Depeche Mode till sverige i januari, till sthlm, gbg och malmö, biljetter släpps på måndag!!!!!!!!! jag ska boka till den i sthlm AWSOME....alltså helt totalt fucking awsome.....jag kommer grina när jag hämtar min biljett kommer typ dö eller nått, började skrika när jag såg nyheten mmmmmmmmmm <3


annars så hade jag planer på att dra ihop en taco kväll hemma hos "mig" med gott vin, goda vänner och bra musik och utgång för att shake som ass sen ;D men vet inte när det blir, är ju det där med begravingen å det oxå, vet inte när det blir, måste åka dit oxå först så blir nog efter det å sen så måste mamma helst inte va hemma för de blir inge kul då :s så ja det kommer ta ett tag, men vore himla mys å fixa det, så har sagt till alla som jag vill ska komma, alla 4 som jag känner här hehe :P


mmm på fredag släpps ju första singeln från winnerbäcks nya platta, det är oxå väldigt awsome <3 puss puss puss


*HAPPY DANCE*


Soundtrack

Depehe Mode-Shake the Disease

Av jowjow - 17 augusti 2009 21:03

Godkväll!


mmm är skapligt trött efter dagens händelser, blev Boda Borg med fin fin folket and i löööööve it <3 det var jätte kul, men klurigt haha sämst att massa små kids som var där klarade massa rum före oss, men men vi kom ju på en del kluriga till slut, fast är ändå sur på den där jämtkraft banan haha och militär var rätt kul, milko var nog roligast massa krypa haha, galet kul i alla fall men man har ju lite ont i knäna nu och i fötterna, men vi var ju där från 12 tiden till strax före 20 med en liten paus för mat så haha, tiden gick ju bra fort :P mm tack för en fin dag alla, vi må göra nått mer kul <3


soundtrack

Känn Ingen Sorg För Mig Göteborg-Håkan Hellström

Av jowjow - 11 augusti 2009 20:50

Godkväll!


mmm lovley med regn...not...jobbade idag det var segt som sjutton, tycker allting är så tråkigt nu vill ha lite spänning och action i mitt liv *suck* och förresten är jag så jävla trött på killar fattar mig inte på dem, ska ha paus, en lång lång låååååååååååååååååååååång paus från jobbiga, idiotiska killar! that's it :P 


puss å kram!!


Soundtrack

Jag Vet Inte Vem Jag Är Men Jag Vet Att Jag Är Din (Live, Eskilstuna 2008)-Håkan Hellström

Av jowjow - 8 augusti 2009 19:04

Heeej!


mmmm idag var det äntligen varmt, så varmt å härligt så var nere i parken å myste med peter, spelade minigolf...JAG VANN HAHAHAHAHA! och åt mjukglass som smälte på 1 sekund, skvallrade och hade allmänt flumm :D


jaha mer då? mja händer väl inte mycket försöker fixa ihop ett gäng å dra på Boda Borg vore kul, hoppas det blir av


till veckan ska jag jobba så ni lär ju inte höra mycket av mig 56.5 timme blir det hehe kul


nåja peace!


tjingeling

Av jowjow - 4 augusti 2009 23:02

godkväll!


usch jag är så jävla trött på allting, orkar inte :( ska inte skriva nå mycket nu för ska upp å jobba imåra så borde sova typ nu, men måste bara säga det här att det käns sjukt overkligt att man såg Lady GaGa i lördags, skämtar inte när jag säger att hon var så jävla bra och ändå är det inte min typ av musik, men jag hade lyssnat jätte mycket på albumet och så innan, inte bara på poker face och just dance, ändå coolt att yran kunde boka henne, och så mycket folk och sån stämning, helt undebart mmm just dance! men nu ska jag sova!


tjingeling

Av jowjow - 2 augusti 2009 22:27

Hej!


så var yran o9 över och jag har haft det underbart, lördagens grande finale med Thåström, Hello Saferide, Parken, Amy MacDonald, presidanttalet och sist men inte minst Lady GaGa, det var så jävla grymt alltihopa, världens knasigaste kväll, men finaste avslutet, alltså trodde inget kunde slå yran o8 men kvällen när Ladyn kom till stan kommer aldrig att glömmas, vilken show, vilken kvinna, vilken musik, vilket party! och bara för att bli så där överdrivet fånig säger jag; länge leve republiken! och ja, jag måste yra nästa sommar, för det finns inget finare än att vara i atmosfären under dessa sista sommardagar och det känns lite vemodigt nu när det är över, och en lång kall trist vinter/höst ligger framför en, men mina vänner, jag hoppas vi kan dra ihop ett lika galet gäng nästa sommar eller vad säger ni? saknade så många folk, men det var awsome ändå, just dance <3


nu ska  jag sova jobba imåra puss å kram mina silverrävar ;)

Av jowjow - 1 augusti 2009 01:41

oj oj oj oj!


haha vilken crazy night vi hade i går, förfest hos Lisa som alltid, gerat, sen ned på yran då, min kamera gick sönder det var mindre kul tappade den i marken 2 gånger :( :( :( precis när vi skulle in på området så fick ta mobil bilder hela kvällen, vi var aspackade och gick omkring och skrek fuck you åt allt, och dansade och rökte och skrek ännu mer, åkte karusell fick världens äckligaste blåmärken av den ena, är blå på hela över armen plus sidan, sjukt, rockade på Florence Valentin, donken mat, sen Anna Ternheim <3<3<3<3 hade så jävla kul! idag orka ja knappt jobba, bakis plus ha ont i armen, så orkade inte va på yran ikväll såg Uffe några låtar sen for jag hem, men må ju orka imåra, Hello Saferide, Thåström, Amy MacDonald och Lady GaGa <3 mmmm det ska bli bäst, nu ska jag kolla klart True Blood sen sova


puss å kram!

jowjow


från och med du

Detta har hänt

jag bloggar om

hela livet var ett disco

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards