Alla inlägg under juli 2009

Av jowjow - 13 juli 2009 19:56

21 september mina vänner kommer skivan, med Winnerbäck som har titeln som jag angivit som rubrik, och jag ska så klart förhandsboka vinylboxen <3 och det ännu bästaste 29 november blir det konsert i Z-Hallen awsome <3 ska även om jag har tid och råd åka till Övik och Sundsvall :D :D :D


så ja nu är alla dagens bekymmer som bortblåst, konsert sällskap sökes!!! (A)


nu ska jag gå och köpa godis och fira :D AWSOME, ja dör lite och helgon fungerar igen haha <3


puss å kraaaam!


Jag Lyssnar På!

 

Låt: Solen I Ögonen

Artist: Lars Winnerbäck

Album: Live-För Dig

Av jowjow - 12 juli 2009 19:09

Hej!


Söndag idag, alltid tråkigaste dagen på veckan och ännu tråkigare idag regn och grått man blir sååååå trött ._. har inte gjort mycket idag, har mest svårt att acceptera det här med helgon, fattar inte att antagligen 4 år av mitt liv är borta, det är svårt att förklara men där på helgon kände man sig hemma och många människor jag mött där som betytt otroligt mycket för mig, skulle bara vilja ha tillbaka mina dagboksinlägg, men men får se vad som händer i framtiden nu ska jag lägga mig och läsa sen blir det nog sova jobb imåra som vanligt suck


puss å kram


Jag Lyssnar På!

 

Låt: A Rush Of Blood To The Head

Artist: Coldplay

Album: A Rush Of Bloot To The Head

Av jowjow - 11 juli 2009 20:30

Hejsan!


jaha igår vart det party, så konstigt var pepp men vart inte som jag brukar fast jag drack :s skrapade upp mitt knä oxå


och nu har jag äntligen fått veta vad som hände med helgon, eller fattar inte allt men det käns jävligt skumt, har träffat många folk på helgon som betytt mycket för mig och vill inte bara att alla dagboksinlägg ska va borta, men har gjort som alla andra och gått över till likström, men kommer sakna helgon, verkligen


nåja ska göra nått vettigt nu tjingeling


puss å kram


Jag Lyssnar På!

 

Låt: Trickster

Artist: Perssons Pack

Album: Längre Bortom Bergen

Av jowjow - 9 juli 2009 21:21

mmm Theodor Jensen <3


jag har jobbat, fy orkar inte ens gå in på hur sjukt less jag är på det där stället nu ska fan inte jobba där efter sommaren, nu får det vara nog!


imåra är det i alla fall party, ska bli awsome <3 vodka here i come....MEN I LAGOM MÄNGD PROMISE TOMORROW I WILL HAVE FUN FUN FUN :D 


nu ska jag sova så ja orkar upp, ska ju tyvärr jobba först suck ._.


puss å kram!


Jag Lyssnar På!


Låt: Ikväll Tar Vi Över Stan

Artist: Perssons Pack

Album: Öster Om Heden

Av jowjow - 6 juli 2009 20:30

Hej!


möööö har jobbat i helgen så drygt! egentligen skulle jag skriva värsta grejen men jag orkar inte, har ingen lust, vene vad det är med mig, skulle mest bara säga att jag lever om än min rygg har ont, jag är ledig imåra! alltid nått hoppas ni andra hade en fin helg i alla fall


puss å kram


Jag Lyssnar På!

 

Låt: Heartbreak Beat

Artist: The Psychedelic Furs

Album: The Psychedelic Furs Superhits

Av jowjow - 2 juli 2009 22:38

Hej!


life goes on, and on in the same way, och jag vet inte nånstans så trivs jag bäst i den där vemodiga känslan, i det där tillståndet när man inte riktigt behöver tänka för allting är ändå en enda röra, en stor bubbla, ett inre kaos, på nått vis, det är lite jag, som att jag har växt in i det där, definerar mig så, en vän sa till mig i förrgår att jag ska sluta tänka på mig själv som ful, men jag vet inte han är mycket mycket äldre än mig och ser livet annorlunda, har har vart med om mer än jag och jag antar att jag ser saker ur min värld på mitt sätt, jag är trygg här i min bubbla, jag är rädd för vad som ska hända om jag sticker hål på den och börjar se mig omkring i den verkliga världen, det om något käns lite läskigt, läskigt att se på saker med nya ögon, ett annat sätt att tänka, ibland undrar jag om det är det som gör att man inte riktigt vill eller vågar må bra för man vill inte vara i den verkliga världen där allting skär som tusen knivar i magen, och varje uppgift blir alldeles för stor för att orka med, och där människor är så jävla ytliga att det är synd om dem



förövrigt är jag sönderbiten av mygg, hatar! nu blir de inge mer bloggande ska jobba helg! så puss å kram på er!


Jag Lyssnar På!

 

Låt: Nån Måste Va Jag

Artist: Alf

Album: Tivoliv

jowjow


från och med du

Detta har hänt

jag bloggar om

hela livet var ett disco

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards