Alla inlägg under juni 2009

Av jowjow - 9 juni 2009 23:35

godkväll!


har bara en sak och säga

lever det ljuva livet

hahahahaha!

detaljer utlovas endast på fyllan...nej vänta nu jag ska ju inte dricka nått mer...synd för er nyfikna ;)


blir nog att jag drar te pite på fredag för syrran går ju ut 9:an på torsdag ska va med på det tänkte jag i alla fall idag var det sjukt varmt! jag följde med sofia och néa till lärcentrum så fick ett papper å fylla i så jag kan läsa upp mitt matte betyg till hösten! chek på det *duktig* nu ska jag va ännu mer duktig och börja om med mitt musiktips som jag hade förr på bloggen, eller det är ju mer vad jag lyssnar på men för att dela med mig och ge inspiration till andra så ska börja skriva ned det från och med nu ;^^


puss å kram


Jag Lyssnar På!

 

Låt: Kärlekens alla färjor

Artist: Detektivbyrån

Album: Wermland

Av jowjow - 7 juni 2009 21:02

Hej!


jo jag har då jobbat natt i helgen, det gick bra, det var skönt faktiskt om än man är lite seg å trötter  där vid 2-3 tiden


vill typ sova nu igen så man vänder på dygnet, kommer upp i lagom tid igen, ska ju på UM imorrn är lite nervös :s hade lixom tänkt vad jag skulle säga men nu vet jag inte, men äh jaja


dock en fin sak, ska snart till Carrow osså har Disa och Matilda kommi hem :)


nåja ska typ läsa nu


puss å kram



Av jowjow - 4 juni 2009 21:56

huvva ingen bra dag idag, egentligen, men men så kan det va, imorgon ska man upp tidigt förbereda för studentmottagning, för bror, oj vad tiden går, sen ska man väl hinna med en powernap innan man ska te bgården och jobba natt! huvva, men de ska nog gå det med, på nått vis, haha på tal om det peter glöm nu inte vad du lovade herr Olsson idag, kaffe och fika nästa gång!


mja ska väl typ läsa en bok eller nått nu, mja, fast mest borde jag sova haha


puss å kram

Av jowjow - 3 juni 2009 20:52

Hej!


idag var jag med sofia på stan, det var trevligt, tehuset mmmm <3 sen gick vi runt en massa, ja vi gick faktiskt genom hela stan, sen vände vi om för sofia tvingade med mig till UM mhm, sen gick vi mer, till tågstationen och sen till Röda Korset jag köpte 2 till skivor :D sen gick jag hem, då dog jag, inte för att jag gick hem utan för att pappa ringde, han hade vart te vetrinären med hunden, för han har haft on i benet, det vara bara det att det inte var ont i benet, det var cancer som inte går att ta bort så vi måste ta bort han :'(


nu ska jag se Grey's Anatomy sen sova, ska jobba imorrn till kl 16


puss å kram

Av jowjow - 2 juni 2009 23:19

 nej idag är det bara rader, från texter som kan säga nånting om hur saker egentligen är...


can I have this dance cause life's a grim waltz

 

idioter varför finns det inga kvoter för idioter

 

någon hade sagt att jag var feg, lilla ego fy skäms

 

i whis that i could fly out of here out of this town

 

livet är en dans på rosor men det är en dans med svåra steg

 

hon skär sig i handleden i solskenet för hon säger att hon redan sett spanien och världen förtjänar inte dig

 

we're damaged people




Av jowjow - 1 juni 2009 22:49

Hej!


idag har jag slösat en massa massa pengar, klippte mig och färgade håret så nice, sen köpte jag 5 böcker och 4 vinylskivor på Röda Korset fast de kostade bara 76 kr :D  sen så köpte jag en jätte snygg tröja på Triconor :D wiihe och igår köpte jag en jätte söt blus på Kapphal :D mmm sommrigt...


...men jag känner mig lessen inom mig, och ja jag vet varför, suck, bara jag som är så jäkla störd, men äh vill inte säga här vad det beror på men, uhäe, dumma mej, vet ju...äh nog om det nu ska jag återgå till att läsa, så jag kan börja på en ny bok :D


jo just ska jobba natt oxå den 5 och 6, haha galet...så nån som har tips på hur man orkar hålla sig vaken? :P


puss och kram!

jowjow


från och med du

Detta har hänt

jag bloggar om

hela livet var ett disco

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards