Alla inlägg under maj 2009

Av jowjow - 1 maj 2009 21:46

tjena!


haha sista april...igår alltså...ja det vart inte så chill som jag tänkte för jag hade vart uppe sen 6 så var himlans trött och sen så var jag sjuk och hade ätit för lite och då tar 7.0 fort på en haha men ja det var sjukt kul ändå! :D Grill, sol, blå drink på news, daaansa daaaansa på G3 sen maaaaat på MAX med Sofia :D där träffade jag min frissa haha hon var full, det var kul jag ska gå dit å få en tid snart woho måste göra nått år det här håret! det enda dumma med kvällen är ju då att jag blev ännu mera sjuk, jag har inte kunnat prata på hela dagen har så jävla ont i halsenkan inte ens viska, blääääh!


men n u ska det bli lugnt med festande på ett tag känner jag, och nu ska jag dricka te och sen sova är trött hoppas ni hade en fin sista april


kram 

jowjow


från och med du

Detta har hänt

jag bloggar om

hela livet var ett disco

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards