Direktlänk till inlägg 27 maj 2009

håna oss vi rör oss ni står still

Av jowjow - 27 maj 2009 00:08

idag har det regnat, ett sånt där fint regn som slår mot rutorna försiktigt, allting var grått och trist, vilket medför att man blir ännu mer deppig, eftersom jag kommit fram till att mit liv suger, och jag saknar folk att göra vanliga saker med, är så trött på å va ensam, jämt, och jag är så trött på allt, orkar inte, men så efter 1 timme, jag hade varit vaken fick jag en uppdatering på twitter från kent.nu...och blev från :( till :D :D :D :D haha okej, ne men det är fråga kent, och jag har läst och skrattat så jag nästan gått av på mitten, här får ni några exempel (ja det är meningen att ni ska skratta även om ni inte är fans!)


"vad gör ni om ni vaknar klockan fyra på morgonen av att fågeljävlarna kvittrar och solen skiner?"

 

svar: plockar fram halgelsprakaren. God...love the smell of napalm in the morning


"hej vad blir det för tema /stämning på skivan?

Blir det en hit-kavalkad?

Villken skiva är den mest lik?"

 

svar: Biltema

Klassisk Hattkavalkad

En skiva vi spelade in 99 som aldrig gavs ut, featuring jojk och vadmal.


"har skivan någon arbetstitel?"

 

svar: projektet har sedan i januari gått under namnet Bostongurka. Anledningen var en disskusion om olika maträtters/ingridiensers namn och ursprung som vi hade på en studieresa till Berlin i början av året. Du vet : "kommer bostongurka verkligen från Boston"

 

"vilken är den bästa låten som ni har gjort? kram"

 

svar: en ny som just nu går under det tveksamma namnet Börje 2 kram


OCH JA DET DÄR VAR JÄTTE ROLIGT...skämtar inte skrattade jätte länge åt det, men man måste lixom förstå vilken typ av humor dom har och inte bara få för sig att de är dryga :P


och nej allting är inte bra, allting är inte perfekt, men vi kan ju låtsas, orkar inte riktigt med verkligheten nu okej?


puss och kram






 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av jowjow - 15 april 2016 20:29

jag har flyttat min blogg till en ny adress: nouw.com/jowjow ...

Av jowjow - 15 april 2016 20:03

"Kod för att importera min blogg till Nouw: 3656369669"

Av jowjow - 15 april 2016 19:26

Hej!   Jaha då var det fredag igen, verkorna går fort nu! Jag satt och räknade idag att för att nå mitt första mål till december behöver jag gå ner i snitt 3kg i månaden från och med nu!! Men det ska ju inte vara nån press, men fan vad kul om man...

Av jowjow - 13 april 2016 20:49

Hej!   Usch denna dagen började inte bra, eller natten ska jag säga. Vincent fick krupphosta och det var jätte obehagligt och efter det så sov han såklart jätte dåligt, så idag har vi varit hemma hela dagen!   Just nu så sitter jag och kolla...

Av jowjow - 12 april 2016 19:10

Hej!   Tisdagkväll och här sitter jag med em kopp kaffe och inväntar tvkvällen. Jag började då fundera på min resa, hur långt jag har kommit och vart jag vill. Ibland blir jag sur för att det gå för långsamt, att jag vill komma till mitt slutmål ...

jowjow


från och med du

Detta har hänt

jag bloggar om

hela livet var ett disco

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards