Alla inlägg under april 2009

LDN

Av jowjow - 11 april 2009 00:11

 idag hittade  jag en sida på nätet där man kan kolla på serier utan att behöva ladda hem dem, så då kollade jag på de 4 senaste Grey's Anatomy asvnitten som inte sänts här i Sverige ännu, OMG, okej jag grinade, lika mycket som när Denny dog för det är så sorligt och hemskt, det som kommer, usch usch usch :'(  hahah ja jag är en tönt jag vet men då ska ni får veta det mer töntiga, jag grinade också när jag kollade på ett klipp från Days of Our Lives här om dagen, jag har haft DOOL uppehåll i många månader eller ja i 3 iaf men allt var sej likt och varför grinade jag då, haha ja för att äntligen så var det återföreningen av John och Marlena, tänk i över 1 år har man väntat på att hon ska komma hem haha och nu så det var ett riktigt moment, men ja annars så är ju DOOL som det brukar haha Sami är nu mera förklädd till Stan och ska lura Shawn, Brady, Lucas och Rex rakt in i Tonys fälla genom att föra dem till stället där Philip är fången, hemma i Salem anklagas Mimi för mord på Jan fast hon inte är skyldig, Maggie och Bonnie slåss om Mickey, Billie och Bo leter ännu efter Georgia ovetandes om att hon är mitt framför ögonen på dem, i en sjukhussäng illa skadad men under nanmet Chelsea, Jenifer har ju återförenats med Jack, och i familjen Carver är det vissa saker som ställer till det för Abe och Lexie, och vad ska hända med Roman och Kate, ska de båda bekänna sina sned steg? och vad är det för visisoner som Celeste har?



haha FÖRLÅT, jag vet att ni läsare hatar mej nu....men jag hade en sån tråkig dag som bara bestod av att packa och packa och packa så det här var mycket roligare att skriva om! hehe


nu ska jag sova


puss å kram

Av jowjow - 8 april 2009 22:40

och då måste man ju värma upp vardagen med lite skratt, citat från Ernst....jaaa det är nu alla ska jubla :D


1. Här sitter jag och känner in rummet.
2. Åh, kära nån, vilken dag. Jag är så full av intryck.
3. Det här med att sitta så här och tälja, det är någonting jag tycker är väldigt skönt.
4. Färgen får det att brumma som en liten humla i mitt bröst.
5. Det här fönstret ger väldigt skön kontakt mellan ute och inne. Det är som om att ute och inne vill varandra någonting.
6. Jag har mött libbstickor som tittat mig i ögonen.
7. Det blir som ett vattenfall av ek.
8. Jag är nog den som gett plexiglaset ett ansikte.
9. Man känner sig aldrig så rik som när man plockar ut färskt bröd ur ugnen.
10. Se så vackert stenen tar emot oljan.
11. Staffan, kan inte jag få testa att slamma? Det ser så himla kul ut.
12. När en katt ligger och sover i ett rum finns det inte mycket mer för en inredare att göra där.
13. Man blir lite varm i hjärtat när man sitter framför ett så här gammalt hus.
14. Här kommer huset att trivas bra, här kommer jag att trivas bra. Och vad kan det bli då? Jo, bara bra.
15. Färgen är som en mogen äldre kvinna som klarar sig på egen hand.
16. Hjärta, hjärna, i nån skön förening där.
17. Först kramar jag alla i familjen - sedan ställer jag mig vid spisen.
Av jowjow - 8 april 2009 00:12

jag skulle bara säga att min tånagel är blå för jag tappade en gryta på den, det gjorde ont och min Hagnesta Hill affisch är sönder på ena hörnet och alla mina saker ligger i lådor nu, jag borde sova


ajdö

Av jowjow - 5 april 2009 23:29

söndag!


eller ja snart måndag, idag var en lagom seg dag, städade lite, lagade mat, promenixade, drack te och kollade på Van Vetereen, jag ska typ ha en sorts detox nu i 14 dagar får se hur det går, så blir det massa packande för snart är det flytt som gäller! planerar lite fest med peter oxå men blir inte för än 24-25 i så fall måste detoxa först haha inget alkohol nu, usch 2 helger i rad längesen jag festade så, haha funderar oxå på att gå och se Miss Li den 17 vore himla kul även fast ja måste gå själv, nåja nog med babbel för idag


ta hand om er


puss å kram

Av jowjow - 5 april 2009 02:30

hahahaha jag ahr aldrig bloggat när jag är fulll xD så det här blir väldiht kul att se, jo men jag var på fest med mamma å hennes väner vi gic på captain cook och skullle skolla på ett band det var massa roligt jag var nyjet tills jag kom på krogen efter 1 öl, en ävligt gd staropramen så belve jag lite lullig sen rullade det på, hahahaha vilen kväll är hemma värsta tiidgt och det är bra öf rjag är massa trött måste sååååvah ahahah hoppas i andra har haft en fin lörraga kvääl fö rdte had ejag i alla fall

ouus puss på er

Av jowjow - 3 april 2009 22:40

idag var jag med johan, äntligen usch en hel jäkla vecka sen sist! det var som vanligt myyyyyys <3 och det var nånstans där mitt i timglas som jag faktiskt fattade hur lycklig jag är, och jag kunde lyssna på winnerbäck igen, vi lyssnade, dansade och sjöng och det kändes så bra :)


ha galet att jag sa nej till fest ikväll med dom galnaste, hade säkert blivit askul, men nej kände mej inte så pepp efter 2 timmar på buss, haha ska ut imorrn, sjunga karaoke och dricka så där lagomt mycket vin


pratade med carrow på bussen, vi har lite planer på att dra utomlands nån vecka i november vore kalas men vi måste bara jobba som svin hela sommarn först, men jag ska börja lägga undan nu :D


så min andra dag i livet som 21 blev väldigt fin <3


puss å kram på er

Av jowjow - 2 april 2009 22:07

twenty one



goodbye

jowjow


från och med du

Detta har hänt

jag bloggar om

hela livet var ett disco

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards