Alla inlägg under februari 2009

Av jowjow - 15 februari 2009 20:02

åhåh åh...igår på alla <3 dag var det Håkan och det var så fint så jag kan inte ens beskriva det med ord ni får den här videon att njuta av istället <3

Av jowjow - 12 februari 2009 00:27

bläh


så är allt jag känner nu


blä blä blä blä blä blä blä


å inge håkan imorrn för bussarna är värdelösa


men på lördag då ska jag dansa till brännö senerad och tro och tvivel <3


nu ska jag sova imorgon ska jag bråka med mina tanter igen


puss

Av jowjow - 10 februari 2009 22:23

hej


jag hatar den här dagen säger jag bara å jag mår jätte dåligt oxå :( till lo-vea om du nu läser det  här igen haha trodde inte nån från forumet kollade in min blogg haha men i alla fall, på Hello Saferide så spelade hon nästan alla låtar från nya skivan, plus 2006, The Quiz, Long Lost Penpal, Get Sick Soon och I Was Defenetly Made For These Time, himla fint var det :)


nu ska jag lyssna på  nånting från spotify och deppa blääää

Av jowjow - 8 februari 2009 00:04

okej lite uppdate då, i fredags var jag och såg Hello Saferide det var himlans fint, Two White Horses var förband och jag blev kär, längtar till deras skiva kommer :) Annika var värsta nervös men det gick bra ändå, jätte fint med Long Lost Penpal med Firefox AK (inte så oväntat då Andrea är med i bandet), idag har jag ägnat tiden åt att lyssna på för mej nu musik så här ska jag tipsa er, om ni har spotify kolla upp

The Decemberists

Fleet Foxes

Colin Maloy


fin ny musik som jag är <3<3<3<3 hehe, nåja lyssna nu på det här klippet från i fredags :)

Av jowjow - 5 februari 2009 23:24

imorgon, imorgon då ska jag jobba till kl 14 sen ska jag fara å se Hello Saferide puss på det


tjingeling

Av jowjow - 1 februari 2009 00:14

jaha, februari, vad händer nu?


bara undrar, ska det blir bättre?


vet inte, orkar inte hålla på å hoppas


adjö å godnatt

jowjow


från och med du

Detta har hänt

jag bloggar om

hela livet var ett disco

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards