Alla inlägg under november 2008

Av jowjow - 17 november 2008 23:03

Tja!


jaha så har ännu en dag gått och inte har man gjort mycket, jävlades med min dator ett slag, sen installerade jag The Sims <3 sen var ja ute  och sprang och sen blev det Prison Break och nu är det betapetande sen blir det sömn för imorrn är det minsan jobb som gäller från 07-20 uh uh uh money money money :D nåja ska koncenterara mej på mitt spelande nu tjingeling


..ge mej nått som gör att jag överlever vintern?


Soundtrack

Artist: I Say No

Låt: Anna Ternheim

Album: Somebody Outside


//jowjow

Av jowjow - 15 november 2008 18:30

inatt började jag kolla på Walk the line så jäkla bra den filmen är alltså <3 just nu sitter jag och lyssnar på soundtracket alltså tycker Joaquin och Reese gör ett bra jobb faktikst på sången, annars så har jag inte så mycket för mej tänkte ta och kolla på Brokeback Mountain nu snart, och bara ha de chill ikväll...som vanligt då hehe...kul liv man har...


Soundtrack

Artist: Joaquin Phoenix & Reese Witherspoon

Låt: Jackson

Album: Walk The Line OST


//jowjow

Av jowjow - 15 november 2008 01:03

det är sånna hära nätter som allting faller ihop

sånna hära nätter som man inte vill ha

men sånna nätter man har


Soundtrack

Artist: Ratata

Låt: Så Länge Vi Har Varann

Album:  Ratata Kollektion


//jowjow

Av jowjow - 13 november 2008 18:03

Hej!


de va ett tag sen, jag vet, jag är dålig på det här, men händer ju inget i mitt liv som är värt att prata om, är typ världens tråkigaste person hehe...i alla fall så har jag haft mysdagarna <3 och min dator är tillbaka i sin fulla kraft och allting går super snabbt nu, mycket trevligt :D 


idag var ja o jobbade, tråkigt, hade en fight med 203 mmm...


...nu sitter  jag här alldeles för trött för att orka göra nått alls och lyssnar på musik; Andra Sjunger Olle Ljungström fin skiva måste jag säga, annars så väntar jag på bättre tider och nånting som ska få mej att komma nån vart i mitt liv, är så less...nåja adjö


Soundtrack

Artist: Uno Svennigsson

Låt: En Kaffe Och En Cigarett

Album: Andra Sjunger Olle Ljungström


//jowjow

Av jowjow - 6 november 2008 23:23

Hej!


än så länge har november gått bra om man bortser från bakisdagen den första denna månad, huvva, idag har jag inte gjort mycket alls faktiskt, just nu sitter jag och lyssnar på Manics och tänker...


...imorgon ska jag en sväng på stan och på kvällen ska hänga med lite folks, party med utgång men inte för min del, ska jobba på lördag så ska dra hem tidigt så man hinner få lite sömn men ska vara social några timmar först...och nej tjata inte på mej har redan bestämt mej, jag orkar inte komma hem 03.00 och kliva upp vid 08.00 även om jag är spiknykter, klarar mej inte på bara 5 timmars sömn, nej nej nej huvva...


...nåja nu ska jag ta och avsluta det här datoriserandet och läsa lite innan jag släcker, inte på rätt sida midnatt men innan kl 03 ska det bli inatt i alla fall tjingeling vänner


Soundtrack

Manic Street Preachers-Let Robeson Sing


//jowjow

Av jowjow - 2 november 2008 19:42

Hellou Hellou!


Hahaha jadu vad ska man säga, uh uh uh halloweenparty i fredags då som slutade i kaos och sömn i 19 timmar hehe, ja ni som var där vet ju hur det var mer än jag uhh men jag och Sofia var schnygga eller hur :p


idag har jag hjälpt till att städa så jag är lite på mammis goodside hoppas jag i alla fall, men mest känner jag mer trött och seg, nu är november här, dags att börja tänka på julklapparna, men ännu är månaden ung vi får se vad som händer framöver


hoppas ni har haft en fin halloween i alla fall tjingeling


Soundtrack

Håkan Hellström-Brännö Serenad (Live, Eskilstuna)


//jowjow

jowjow


från och med du

Detta har hänt

jag bloggar om

hela livet var ett disco

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards