Direktlänk till inlägg 26 november 2008

grammis my as

Av jowjow - 26 november 2008 22:06

jo men hej!


måste ju skriva lite så här innan man ska upp och knega,  och det här kommer bli långt så ta fram snacksen och lite bärs ;P


nu dras det ignång rockbjörnar och grammis, måste ju så klart supporta mina älsklingar genom att rösta, så går jag in på grammis och ska rösta man ska ju då välja ett 1, 2 och 3:e alternativ, så började med årets band


BACKYARD BABIES
BO KASPERS ORKESTER
BWO
DUNGEN
ELDKVARN
FATBOY
HÄSTPOJKEN
KENT
THE HELLACOPTERS
THE SOUNDTRACK OF OUR LIVES

ehm valet var ju inte så svårt i det här fallet, kent, Bo Kaspers Orkester och  Hästpojken (även om jag funderade länge mellan Hästpojken och Eldkvarn)


sen tänkte jag att jag skulle rösta på årets album:

AMANDA JENSSEN
ANNA TERNHEIM
E.S.T
FRIDA HYVÖNEN
HÅKAN HELLSTRÖM
HELLO SAFERIDE
KLEERUP
LYKKE LI
TITIYO
VERONICA MAGGIO


mjaa det var också lätt att bestämma, Håkan, Anna och Hello Saferide, ja än så länge grönt va så ni undrar så klart vad jag är så upprörd över, eller ja jag har ju inte ännu sagt att jag är upprörd men brace your self för nu kommer det!!!!! *baaaam baaaaam* årets live! kanske det viktigaste av allt, nästan

LARS WINNERBÄCK
ROBYN
HÅKAN HELLSTRÖM
IN FLAMES
BJÖRN SKIFS
THE HELLACOPTERS
ULF LUNDELL
VERONICA MAGGIO
PETER LEMARC
LYKKE LI


vart är kent? ursäkta mej men hur kan man glömma kent i ett sånt här viktigt moment??? OMG, Bjön Skiffs jag menar wtf??? nåja fick ju  med kungen ändå så min röst gick ju då till Winnerbäck, Håkan och sen som 3 Peter LeMarc


nu kommer skandal nummer 2 *baaaam baaaaaam* årets manliga artist:


ERIC GADD
HÅKAN HELLSTRÖM
JUVELEN
KLEERUP
MARKUS KRUNEGÅRD
PER GESSLE
TIMBUKTU
TIMO RÄISÄNEN
TINGSEK
ULF LUNDELL


hur kan man glömma herr Winnerbäck? åhh blir så upprörd att jag skulle kunna äta upp en tomteluva om jag hade nån...ohh ohh ohh nåja röstae på Timo, Krunegård och Håkan så så farligt var det inte, men jag ville hellst rösta på Winnerbäck, men nu kunde man inte det okej borde lugna ned mej, men nu ska jag berätta om det sista som verkligen hade fått mej att kasta lussebullar på närmsta person som gick för bi om jag hade några....*baaaam baaaaaam* årets låt:


EMPTY ROOM - SANNA NIELSEN
HERO - CHARLOTTE PERELLI
DO YOU LOVE ME - AMANDA JENSSEN
JEANNIE LET ME LOVE YOU - EMD
MÅNDAGSBARN - VERONICA MAGGIO
DET ÄR HON - BROLLE
LAY YOUR LOVE ON ME - BWO
ON AND ON - AGNES
JAG ÄR EN VAMPYR - MARKUS KRUNEGÅRD
LONGING FOR LULLABIES - KLEERUP FEAT. TITIYO

jag började nästan grina, Agnes, BWO, och jävla fucking cahrlotte perelli, för att citera jocke från spelningen i sundsvall, "jag menar what the fuck carlotte perelli for president" oj oj oj oj...måste lugna ned mina överkota rödbetor här uh uh uh...nåja nu får de vara nog med gnäll, och detta är nog utan att överdriva det längsta inlägget som någonsin existerat i min blogg sen starten...enjoy...


//jowjow



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av jowjow - 15 april 2016 20:29

jag har flyttat min blogg till en ny adress: nouw.com/jowjow ...

Av jowjow - 15 april 2016 20:03

"Kod för att importera min blogg till Nouw: 3656369669"

Av jowjow - 15 april 2016 19:26

Hej!   Jaha då var det fredag igen, verkorna går fort nu! Jag satt och räknade idag att för att nå mitt första mål till december behöver jag gå ner i snitt 3kg i månaden från och med nu!! Men det ska ju inte vara nån press, men fan vad kul om man...

Av jowjow - 13 april 2016 20:49

Hej!   Usch denna dagen började inte bra, eller natten ska jag säga. Vincent fick krupphosta och det var jätte obehagligt och efter det så sov han såklart jätte dåligt, så idag har vi varit hemma hela dagen!   Just nu så sitter jag och kolla...

Av jowjow - 12 april 2016 19:10

Hej!   Tisdagkväll och här sitter jag med em kopp kaffe och inväntar tvkvällen. Jag började då fundera på min resa, hur långt jag har kommit och vart jag vill. Ibland blir jag sur för att det gå för långsamt, att jag vill komma till mitt slutmål ...

jowjow


från och med du

Detta har hänt

jag bloggar om

hela livet var ett disco

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards