Alla inlägg under oktober 2008

Av jowjow - 3 oktober 2008 23:00

idag vill jag:


ha en biljett till Depeche Mode

se kent

träffa massa människor

mysa under en filt med Ben&Jerrys och mitt sweet


idag får jag:


sitta här bitter i min ensamhet och typ grina ihjäl mej och våndas  i sån ångest över att jag inte ska få tag på en biljett till Depeche så hela min värld rasar samman



dagen från helvetet



//jowjow

Av jowjow - 1 oktober 2008 11:22

HÄÄÄÄÄÄÄJJJ ^.^



nu är det minnsan oktober, och jag har inte skrivit på ett tag får se om jag blir bättre på det denna månad , haha man vet aldrig,månadens första dag bjuder på regn, trist så kommer max drista mej till att gå på coop och köpa lite lunch haha orka fara på stan xD tråååk när det regnar, mja idag ska jag således lata mej haha men sånna dagar måste man få ha, även fast alla mina dagar är sånna måste börja fylla min tid med någonting haha XD okej hejna blev ju flumminlägg deluxx ska skärpa mej och börja skriva om viktiga saker framöver så vänta er mer mognad från mej denna månad! tjing


//jowjow

jowjow


från och med du

Detta har hänt

jag bloggar om

hela livet var ett disco

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards