Direktlänk till inlägg 11 augusti 2008

och tro mig jag har velat stävja vinden

Av jowjow - 11 augusti 2008 23:08

hejsan!

var inte igår, jag har inte riktigt haft tid för att skriva ordentligt på sista tiden, men nu har jag det tor jag, jobbade förra veckan, sen åkte jag och min älskling till sthockholm och kollade på Lars Winnerbäck på Zinkensdamm IP och det var väldigt vackert <3 älskade allting har inte ord för hur fint det var <3

nu är det slut på sommaren och alla konserer suck vet inte hur jag ska klara mej har vart så vackert allting har fått uppleva så mycket, konser är ju rena lyckoruset ju!

i höst vet jag inte vad jag ska göra vill försöka få jobb i stan sen får jag se bör fundera på att börja plugga nästa höst, måste redan börja göra sommarplaner,  så jag kan lägga undan pengar, vill inte jobba en hel sommar till men å andra sidan så har den här sommaren vart grym i konsert väg så nästa år lär de väl inte komma nå bra artister till festivalerna men om det gör det så vill jag på Peace&Love och så blir det yran såklart men det är så långt dit ännu ska överleva en helt höst och vinter först tur att man har youtube och kan drömma sig tillbaka! haha 


jaja tack för allt, låter lite sorgligt att säga farväl till sommaren men man får tänka att hösten oxå kommer att bära med sig nått fint och man vet aldrig rätt som det är får man nån fin överraskning och det blir nån trevlig spelning i höstmörkret och den isande vintervinden

kram på er hoppas ni hade en fin helg och att ni haft en lika bra sommar som jag!

Jag Lyssnar På!
Låt:
När Man Väntar Mirakel
Artist: Lars Winnerbäck
Album: B-Sidor och Outgivet. Bränt Krut Vol.2


//jowjow 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av jowjow - 15 april 2016 20:29

jag har flyttat min blogg till en ny adress: nouw.com/jowjow ...

Av jowjow - 15 april 2016 20:03

"Kod för att importera min blogg till Nouw: 3656369669"

Av jowjow - 15 april 2016 19:26

Hej!   Jaha då var det fredag igen, verkorna går fort nu! Jag satt och räknade idag att för att nå mitt första mål till december behöver jag gå ner i snitt 3kg i månaden från och med nu!! Men det ska ju inte vara nån press, men fan vad kul om man...

Av jowjow - 13 april 2016 20:49

Hej!   Usch denna dagen började inte bra, eller natten ska jag säga. Vincent fick krupphosta och det var jätte obehagligt och efter det så sov han såklart jätte dåligt, så idag har vi varit hemma hela dagen!   Just nu så sitter jag och kolla...

Av jowjow - 12 april 2016 19:10

Hej!   Tisdagkväll och här sitter jag med em kopp kaffe och inväntar tvkvällen. Jag började då fundera på min resa, hur långt jag har kommit och vart jag vill. Ibland blir jag sur för att det gå för långsamt, att jag vill komma till mitt slutmål ...

jowjow


från och med du

Detta har hänt

jag bloggar om

hela livet var ett disco

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards