Direktlänk till inlägg 3 augusti 2008

jämtland jämtlad jämt och ständigt

Av jowjow - 3 augusti 2008 13:31

så var årets yra över och de va så jävla värt trots regn i de sena nätterna!

köade till kent hela torsdagen hamnade längstfram de spelade blåjeans <3 på mannen i den vita hatten regnade vit konfetti över oss och tårarna bara rann, emma fick jockes fattenflaska och ellen samis gitarrsträng efteråt hoppade vi runt i konfetti resterna och skrek och grät, vi satte oss ned i högar av konfetti och grät och kramade jockes vattenflaska så jävla värt <3

åkte in senare på fredag kvällen i kylan med regntung himmel över mej, hörde lite av neverstore medan jag letade efter emma och irma, de var och kollade på alla spelar allan så vi såg annika norlin och stefan sundström sen skiljdes vi de skulle kolla anttila och jag winnerbäck, så jävla värt kom längstfram på winnerbäck fast fick se mikael wihe och ebba forsberg först, sen kom lasse så sjukt bra älskar honom <3 efter gick jag och mötte upp mina girls och vi röjde som fan på säkert! hon körde sanningsdan med martin :D :D :D :D sen skulle vi kolla på miss li såg en låt sen kom regnet åkte hem så jävla värt! <3

lördag, sista dagen kallt kallt kallt köade hamnade längstfram på moto boy han var så fin och så bra trist att de va så lite publik, underbart var det i alla fall <3 sen chillade vi runt och käkade popcorn sen kom vi till ett svårt belut gick till stora scenen de fanns massa plats vid staketet, kris kristoferson skulle spela sen vi hade tänkt kolla på markus krunegård men ville ha bra plats på håkan så vi sprang och satt oss där och väntade och väntade sen kom kris det var trist vi skulle ha sett krunis men så jävla värt för att få plats på håkan sen fick vi flaggor och ropade på evert det var dags för årets presidenttal i år kom han som tomte genom en skorsten medans det föll fejkad snö över oss och han talade och vi ropade jämtland jämtland jamt och ständigt och sen sjöng vi och det blev nytt år och raketer smällde och scenen byggdes om får håkan, sen kom han mannen som avslutade yran på ett underbart sätt med så mycket kärlek och magi och energi, det var så vackert han avslutade allting med det är så jag säger det och då brast det tårarna bara rann på alla som var på första raden och många fler så jävla vackert irma fångade håkans ros vi grät sen var det över kl 02.30 var allting slut men så förbannat jävla värt älskar den här yran <3

ska lätt dit nästa år igen <3

ett underbart konsert år jag är så glad och tack irma och emma var så kul att va på yran med er och bäst att oxå ellen kom på torsdagen <3

bilder finns i min bilddagbok: modernatankar löen är gulbil

puss


//jowjow 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av jowjow - 15 april 2016 20:29

jag har flyttat min blogg till en ny adress: nouw.com/jowjow ...

Av jowjow - 15 april 2016 20:03

"Kod för att importera min blogg till Nouw: 3656369669"

Av jowjow - 15 april 2016 19:26

Hej!   Jaha då var det fredag igen, verkorna går fort nu! Jag satt och räknade idag att för att nå mitt första mål till december behöver jag gå ner i snitt 3kg i månaden från och med nu!! Men det ska ju inte vara nån press, men fan vad kul om man...

Av jowjow - 13 april 2016 20:49

Hej!   Usch denna dagen började inte bra, eller natten ska jag säga. Vincent fick krupphosta och det var jätte obehagligt och efter det så sov han såklart jätte dåligt, så idag har vi varit hemma hela dagen!   Just nu så sitter jag och kolla...

Av jowjow - 12 april 2016 19:10

Hej!   Tisdagkväll och här sitter jag med em kopp kaffe och inväntar tvkvällen. Jag började då fundera på min resa, hur långt jag har kommit och vart jag vill. Ibland blir jag sur för att det gå för långsamt, att jag vill komma till mitt slutmål ...

jowjow


från och med du

Detta har hänt

jag bloggar om

hela livet var ett disco

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards