Direktlänk till inlägg 30 juni 2008

en dos påwp, dop och en aning för mycket vin

Av jowjow - 30 juni 2008 18:56

hejsan!


jaha tänkte att jag skulle berätta lite om min helg då =) på fredagen var jag med maja, irma och johanna det var fedtt najjs vi hade picknick i parken ;^^ sen efter det skulle jag på stan med min darling och leta dop present och kläder det tog hundra år och man påstår att vi tejer är tjoviga när det gäller kläder va? tss :p sen så blev det mys :*


på lördagen var det allstå dop det var oxå mys och på kvällen var det grillning och fest, och ja fest kan man ju säga att det blev med tanke på den mängd vin jag fick i mig och flummade runt som en galning och garanterat skämnde ut mej, ända tills jag spydde på hamocken och tydligen satt på bron och sa att jag hade förstört allt, ja så kan det gå, men jag hade mycket trevligt ändå så länge det varade, på söndagen så mådde jag dock inte så trevligt, speciellt inte när jag märkte att jag fått världens jävla brännmärke på magen, lixom wooot? från en cigarett, allstå jag var verkligen wasted och jag hade sån ångest i går att det fanns inte, fy satan men men kul var det och massa trevligt folk <3


ja idag var jag inte så pepp på att jobba, men slutade dock 14 så inte så farligt det var underhållning då och det visade sig att det var anna som skulle sjunga trevligt så jag hade ju nått att fördriva tiden med ett tag i alla fall! imorrn är jag ledig najjs :D


kvällen ska jag väl lyckas fördriva på någe vis får se vad jag hittar på kram på er


//jowjow 

 
 
edion

edion

30 juni 2008 21:38

Hehehe jasså du tycker han är svår det är det som är poängen med honom ju :). Hörde om kvällen efter att jag avvikit från festen du hade riktigt trevligt verkar det som. Nästa gång du ska köra en repris på det så vill jag vara med och se :)

http://blog.edion.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av jowjow - 15 april 2016 20:29

jag har flyttat min blogg till en ny adress: nouw.com/jowjow ...

Av jowjow - 15 april 2016 20:03

"Kod för att importera min blogg till Nouw: 3656369669"

Av jowjow - 15 april 2016 19:26

Hej!   Jaha då var det fredag igen, verkorna går fort nu! Jag satt och räknade idag att för att nå mitt första mål till december behöver jag gå ner i snitt 3kg i månaden från och med nu!! Men det ska ju inte vara nån press, men fan vad kul om man...

Av jowjow - 13 april 2016 20:49

Hej!   Usch denna dagen började inte bra, eller natten ska jag säga. Vincent fick krupphosta och det var jätte obehagligt och efter det så sov han såklart jätte dåligt, så idag har vi varit hemma hela dagen!   Just nu så sitter jag och kolla...

Av jowjow - 12 april 2016 19:10

Hej!   Tisdagkväll och här sitter jag med em kopp kaffe och inväntar tvkvällen. Jag började då fundera på min resa, hur långt jag har kommit och vart jag vill. Ibland blir jag sur för att det gå för långsamt, att jag vill komma till mitt slutmål ...

jowjow


från och med du

Detta har hänt

jag bloggar om

hela livet var ett disco

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards