Direktlänk till inlägg 11 juni 2008

ni kan skada mej hur mycket som hellst

Av jowjow - 11 juni 2008 23:27

men ni ger mej en chans att göra det själv


igår sökte jag annat jobb, hoppas jag får det trotts att jag inte har utbildningen som krävs, men hoppas de kan ta lite på personlighet oxå och så, skulle mycket hellre vilja ha det jobbet, och så kollade jag på lägenheter, idag har jag jobbat från 12.30-20.00 och nu var det verkligen till prick 20.00 förut kund evi ju typ softa massa och alla gick på rapport typ kvart i men nu är det nå nytt att 2 går på rapport och 2 ska stanna kvar och springa på larm tills åtta, jobbigt lixom, jaja i alla fall så är jag ledig imorrn det ska bli skönt, sen är det jobb hela helgen suck och så skulle ja ha vart ledig på måndag men då är det nån äkla branutbildning på hammarn så måste va på jobbet 14.00 för att åka med malin dit, gahh jobbigt, men funderar på att dra till min darlin efter det, kan ju ta bussen från hammarn den lär ju gå typ när den där utbildnings grejsen är klar, dock måste jag åka hem på tisdag morron för ska jobba på eftermiddan, men typ jobbigt att jag kommer va i stan då 11.30 och sen måste jag åka tillbaka 14.10 men lixom orka vänta från typ 10.45 till 15.00 på jobbet näe åker hellre hela vägen hem och softar ett tag och sen åker tillbaka, ja får se hur det blir men vill så gärna va me han, skulle ju det på söndag me fick veta idag om den där brand grejset åhhh suck allting är bara så jobbigt just nu orkaa lixom ._.


//jowjow 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av jowjow - 15 april 2016 20:29

jag har flyttat min blogg till en ny adress: nouw.com/jowjow ...

Av jowjow - 15 april 2016 20:03

"Kod för att importera min blogg till Nouw: 3656369669"

Av jowjow - 15 april 2016 19:26

Hej!   Jaha då var det fredag igen, verkorna går fort nu! Jag satt och räknade idag att för att nå mitt första mål till december behöver jag gå ner i snitt 3kg i månaden från och med nu!! Men det ska ju inte vara nån press, men fan vad kul om man...

Av jowjow - 13 april 2016 20:49

Hej!   Usch denna dagen började inte bra, eller natten ska jag säga. Vincent fick krupphosta och det var jätte obehagligt och efter det så sov han såklart jätte dåligt, så idag har vi varit hemma hela dagen!   Just nu så sitter jag och kolla...

Av jowjow - 12 april 2016 19:10

Hej!   Tisdagkväll och här sitter jag med em kopp kaffe och inväntar tvkvällen. Jag började då fundera på min resa, hur långt jag har kommit och vart jag vill. Ibland blir jag sur för att det gå för långsamt, att jag vill komma till mitt slutmål ...

jowjow


från och med du

Detta har hänt

jag bloggar om

hela livet var ett disco

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards