Alla inlägg under december 2007

Av jowjow - 19 december 2007 21:13

hejsan!


jaha idag var det jobb som vanligt mellan 7-16 uhh! imorrn är dock sista dagen på ett tag som det blir uppstigning kl 5.15 yeahj! jaha nu avbryer söt mitt bloggande med att ringa så tja jag ger upp det här och återkommer imorgon för jag har ändå glömt vad jag skulle skriva nu xD


Lyssnar på:  Lars Winnerbäck-Måste Vara Två



Av jowjow - 18 december 2007 21:09

joho men kul att jag har gått upp 5 nu och ska göra det 2 dagar till ._. blähhh himla dumma jobb uhm men nee jag får pengar jaa1 det är bra =) jag ska åka till pite och fira nyår där det ska bli så jäkla roligt :^^


ja i alla fall jag borde verkligen sova nu om jag ska hinna få nångon bra sömn i natt så att på åter seende!


Lyssnar på: Säkert!-Någong gång måste du bli själv 

Av jowjow - 14 december 2007 14:41

hejsan


varför får jag inte på mej dina blåjeans? 


idag är en dag då jag älskar kent kent och bara kent och allt dom har med dem att göra funderar på att kolla på dokumentären snart <3 haha ja jag vet att jag är lite tokig men det får ni leva med ;)


gahhh jag längtar så sjukt jävla mycket till mars 6:e och 8:e kent kent kent kent kent jag ska se kent då ÄNTLIGEN <3 har väntat och väntat sen T 19 ju! åhhh älska älska älska uhm ja alla tycker väl att jag är knäpp men men xD


nu ska jag slööööa så det då! puss på er


Lyssnar på: kent-Längtans Skala 3:1 

Av jowjow - 9 december 2007 19:45

hejsan!


uhm jahaja söndag och 2:a advent och jag har jobbat och jag ska jobba imorgon med så jag ska sooova alldeles snart ska bara lösa lite korssord först *beroende* haha uhm jag kom på att på fredag är det 1 månad sedan jag träffade söööt för första gången <3 hihi jaja nu ska jag faktsikst gå jag är värsta mega tröööött


Lyssnar på: Brandi Carlile-Hiding My Heart 

Av jowjow - 7 december 2007 21:59

okej jobbar massa nu för tiden ändå tills nästa torsdag gick på i tisdags fyfan...euhm massa saker har fått min värld att gå på sned eller hur man ska säga jag har vart lite bitchig men just vill jag inget hellre än att höra hans röst i tele =) <3 jag ska fan inte ge upp det här, verneda gång jag ätnker så, jag får ont, fan jag grinade typ hela natten igår för det här för att jag verkligen inte vill stänga han ute jag vill verkligen berätta allt och prata om saker och nu kommer jag inte kunna träffa honom på massa massa massa veckor :( för jag komer verkligen vilja vara hemma till helgen när jag ska jobba så mycket och sen så helgen innan jul ska han jobba sen på nyår ska jag ju åka till pite och när jag kommer hem så ska ja o mamma åka till sthlm visst bara i typ 2-3 dagar men det betyder att jag inte får se honom för än i januari och det är så jävla länge att jag dör!


okej jag ska snart sova men först idag hämtade jag mina kent biljetter =) och så fick jag min Zero tidning med fin fin intervju <3


och sen vill jag säga grattis till Josso och Gustav måhhh sweeet <3


och ja vad mer? näe det är nog inget speciellt typ jag är massa trött så soooovtajm nu och jo om ni inte visst det så är Brandi Carlile sjukt bra det är söööt som har introducerat mej för henne <3 och sen när jag kollade på youtube efter Grey's Anatomy klipp så upptäckte jag dettna fina video kolla här nedanför<3


hejs!


Lyssnar på: Brandi Carlile-The Story

http://www.youtube.com/watch?v=U5KGX63ZANs
Av jowjow - 6 december 2007 18:37

det kallas för en klump i magen och ett konstigt humör


satan




i alla fall kent x 2 i vår <3


Lyssnar på: Thåström-Märk Hur Vår Skugga 

Av jowjow - 3 december 2007 12:25

suck...åhh jag känner mig så jävla lat idag tur då att jag bara kan ligga här och softa och kolla på Grey's Anatomy =) uhm det har i alla fall vart värsta mys den här helgen =) och jag har en biljett till kent <3 så jag är jätte glad resan och sånt får jag ordna senare =) uhm nu ska jag kolla vidare på GA :p uhm jo men så att hejs

Av jowjow - 2 december 2007 21:42

hejsan!


uhm nu sitter jag här och är sjukt osocial och skäms lite för det så jag ska nog ta och överge den här konstiga datorn och slänga mig ned i soffan:p i alla fall i morgon kommer biljetterna till kent jag ska köpa en till övik och sen får jag se om det blir Sundsvall jag tror nog att det blir så i alla fall:p jaaa social var det ja haha  

jowjow


från och med du

Detta har hänt

jag bloggar om

hela livet var ett disco

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards