Alla inlägg under juni 2007

Av jowjow - 11 juni 2007 16:17

fyfan vad jag är bra!


ojsh vilken vecka det har varit! åhhh jag fattar verkligen inte att det är sant...jag har tagit studenten och det var så jäkla roligt men ändå sorgligt men ändå jag är friiiiiii nu! ojsh...jag tycker att alla ska kolla bilderna från veckan dom beskriver bäst hur det var! jag tror inte jag förstår det ännu...i alla fall ska börja blogga igen nu men uppehållet är förståeligt hoppas jag x) jaja nu är det över...


Lyssnar på: Vendelay-The Ark 


//jowjow 

Av jowjow - 3 juni 2007 13:15

hej


åhh det är verkligen sommar i luften! sååå himmla skönt det är :D fast jag jobbar>__< men det är typ ändå soft för vi sitter ute i solen hela tiden typ! xD haha så det funkar ska snart tillbaka o jobba till 20.00 :/ men men i alla fall på fredag är det studenten!!!!!! shit allstå...men det ska nog bli bra eller jag vet att det ska bli bra men ändå så mycket ligger i luften nu....ska kanske gå ut och njuta av solen och bli lite brun xD haha kommer väl o somna o glömma att jag ska till jobbet XD 


Lyssnar på: Calleth You Cometh I-The Ark 


//jowjow 

Av jowjow - 1 juni 2007 17:02

hej


åhh förlåt för att jag inte har skrivit på ett tag! men nu är jag här och jag har vart på mösspåtagningsbal =) och det var hur kul som hellst! ojoj verkligen jag säger bara bildagboken nu! xD åhhh gahhh fattar inte att det snart är slut! de va så himmla roligt och igår hade vi myskväll med klassen och allting var bara såååå myyyyyys och det har vart kuuul och hjälp det är bara en vecka kvar nu:O fattar noll nee1 kan inte tro det! men nu ska vi bara ha kul i veckan som är kvar jaa1 massa kul hela tiden! ;D 


Lyssnar på: Sanctify Yourself-Simple Minds


//jowjow 

jowjow


från och med du

Detta har hänt

jag bloggar om

hela livet var ett disco

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards