Alla inlägg under maj 2007

Av jowjow - 17 maj 2007 22:22

hej


uhm mja idag skulle jag ha pluggat men det gjorde jag alltså inte nej jag bara fjantade sen gick jag till jobbet och nu ska jag sova jaa1 för att jag ska jobba imorrn oxå då börjar jag tyvärr klockan 7.00:/ gahhhh bajs jobbigt juhe! usch gonatt med er!


Lyssnar på: Put Your Arms Around Me-Melody Club


//jowjow 

Av jowjow - 16 maj 2007 22:20

hej


jaha ja idag skulle jag ha pluggat men nej det gjorde jag ju då inte>_< damn it! uhh men i alla fall jobbade och så det var okje sen så kollade jag GA jag råkade tro att det var igår men det var juh idag! uhm blir förvirrad när jag aldrig är i skolan! hahah fatta Siken gick naken genom skolan idag för att få massa poäng i den där tävlingen vi har "saker som du ska ha gjort innan du gått ut" haha Anna berättade för mig på MSN haha och på tal om MSN  Carrowlajna har skaffat MSN äntligen mihhh värsta bästigast juh:p åhhh den här låten har jag inte hört på evigheter, ja Max 500 ihh på tal om det om nån vecka så öppnar det NYA kentforumet =) hihi jaa1 det ska bli roligt så närdig som jag är och idag skrev jag visst oxå mycket men det är bra för jag är juh ganska tråkig och skriver typ jämt bara 1 mening annars! xD puuuss hejs


Lyssnar på: Max 500-kent 

//jowjow 

Av jowjow - 15 maj 2007 20:29

hej


uhm ja helgens händelser har börjat sjunka in nu! uhhh fan allstå så galet det kan gå! haha xD mja imorrn är man ledig jaa1 inga mer lektioner på onsdagar! yeah:D um fast jag ska jobba då mellan 15-20 och jag ska jobba helga helgen faktiskt! mihh ja på tosdag 15-20 och på fredag från 7-12 sen från 16-20 sen efter ska jag ta en buss till stan och ha skojjsigt med the gang hoppas jag i alla fall xD mihii jaaa1 sen på lördag är det mellan 16-20 och på söndag mellan 7-12 och 16-20 så massa pengar till mejj sen jaa1 najjsigt värre :D  jaaa och mamma sa att jag ska få kentbiljett i studentpresent :D<3 loooove och mja Lasse Lindh till trästock och jag slutar skolan om ca 3 veckor!!! uhhh hjälp vart har tiden tagit vägen? uhm  idag var Sonja klädd i Davvas kläder och Davva hade sonjas kjol hahhaha XD mahaha ujujuj funny! och jag och josso är jätte kär1 i Consequences mja det är vi mycket bra musik och nu är det snart Grey's Anatomy<3 haha va ja skrev mycket idag weeeei kuwl not men ändå hejjdå


Lyssnar på: Wasted Under The Stars-Consequences


//jowjow

Av jowjow - 14 maj 2007 15:09

hej

jahaja nu är jag hemma efter en vecka i Pajte, en väldigt rolig vecka med ett roligt/konstigt avslut! 


Tisdag 

vi åkte massa buss


Onsdag 

Anna sökte Framnäs


Torsdag 

vi gjorde stan heeeeela dagen och hittade jätthe fajna saker;^^


Fredag 

vi var på stan och på kvällen hade vi kuwl me Carow o Kimii haha :) typ ost och gå runt stan och hänga på Roasters i flera timmar xD


Lördag 

haha uhm mja vi gick ut på pentan och det blev ju som det blev kan faktiskt inte förklara vad som hände men det var helt sjukt i alla fall jag hänvisar bara till min bilddagbok! och ja det var så jäkla sjukt! usch

 

Söndag 

 vi åkte hem


ja herregud! som sagt kolla bilddagboken!


Lyssnar på:  Kvad-Euskefeurat

//jowjow 

Av jowjow - 7 maj 2007 21:48

hej


ihhhh mycket på gång nu! lixom Lasse Winnerbäck ska på höstturné den 14 November kommer han hit<333333 och just nu pågår det fråga kent! ihhh dom har redan svarat på en av mina frågor=) och imorrn åker ja o Anna till pajte och på fredag blir det att parta;^^ ihhh vilken najjsig vecka bara massa braiga nyheter fast det enda dåliga e typ att min mp3 är söndrig:( buhuuu jag ska se vad som är felet med den! *kan inte leva utan musik juh* 


Lyssnar på: Pang!-Kristian Anttila


//jowjow 

pop

Av jowjow - 5 maj 2007 19:57

hej

det finns så mycket ajg skulle borda göra men jag gör inte så mycket faktskt kanske ska jag börja ta tag i mitt liv? ja kanske en ny start är på gång? ja jag tror nästan det jag! på tisdag åker jag:D Idag blir det kort, men jag ska komma tillbaka med nya krafter och berätta om mitt nya liv ska börja fas ett ikväll!

Lyssnar på: A Night Like This-The Cure<3

//jowjow 

Av jowjow - 4 maj 2007 22:52

hej

egentligen inget att säga händer aldrig nått i mitt liv:/ men på tisdag ska jag o Anna åka till Pajte haha yeah:D mohaha de ska bli fun fun fun;^^ så mja de va väl typ allt ja hade o säga idag! eller kan bara tillägga att jag är helt käär1 i Manic Street Preachers<3 jaa1

//jowjow 

Av jowjow - 2 maj 2007 20:27

hej

 idag orkar inte jowjow längre allting är jävla jobbigt just nu jag fattar inte hur jag ska hinna klart allt jag försöker verkligen plugga men jag kan inte varje gång jag sätter mig ned och ska börja är det som att hjärnan låser sig:/ gahhh jag blir toooookig på det här ligger efter så sjukt mykcet att det inte går att fatta! skiiiit och gahhhh demonerna bara viskar och nu är den där känslan tillbaka att stan är för liten goooood vad jag behöver någon som kan ta hand om mig...eller snarare bara hålla om mig och säga att allting ska bli bra!

Lyssnar på: Integral-Pet Shop Boys

//jowjow 

jowjow


från och med du

Detta har hänt

jag bloggar om

hela livet var ett disco

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards