Alla inlägg under april 2007

Av jowjow - 16 april 2007 20:50

hej


mja idag var det alltså skola men det var inte så vitigt det rowligaste är att jag köpt 2par nya leggings och dom är jätte fajna och jag och Anna har brecis bestämt att vi ska åka till pajte eller jaw moi ska vara hennes moraliska stöd när hon ska söka till Framnäs såw jag ska ringa o prata lite med mommo o med Carowlajna o Jinx˙ :D jaaw och idag har jag fixat new music<3


Only Yazoo The Best Of-Yazoo

Yvonne-Yvonne

Godmorgon Sverige-Mauro Scocco

Ultimate Collection-Eurythmics

Neon Lights-Simple Minds


så dagens låt är 2 st

Only You-Yazoo

Thorn In My Side-Eurythmics


jag saknar oxå vill prata med någon en speciell denna är inte kontaktbar just nu:/


//jowjow 



Av jowjow - 15 april 2007 20:05

hej!


ohh en najs uppdatering på layouten ser jag! på tal om det ska jag nog fixa till lite sommrigare eller vårigare färger på min blogg idag! mja i natt var jag upp överdrivet länge men det var kuwl för jag pratade men en väldigt trevlig typ;^^ lixom kentcitat is the shit och bara för att upplysa er om så är bröllopet den 14-Juni xD nu fattar ingen nått men det är såååå det skaaaa vaaaara 


tyvärr så är nu detta lov över och jag känner paniken komma krypandes *hoppas jag hinner med allt innan allting tar slut* ehm ja kent igen ja^^


hade tänkt att jag skulle hoppa i duschen nu så de inte blir allt för sent om man ska orkaa upp imorrn och åka iväg till käära skolan, har inför bussresan laddat upp med allt från Iron Maiden till Säkert!


förövrigt så har helgen ägnats åt att dricka sprit höll jag på att säga nämen till att lyssna på gammla god synth så som VIsage och Midge Ure

Av jowjow - 14 april 2007 21:34

heeeeeej!idag har det vart utomordentligt soligt och vramt och hur härligt som hellst så jag tog en promenix och sedan smet jag in på ica och köpte glass;^^förövrigt så ska jag nog mest troligt följa med Anna när hon ska söka till framnäs!:d yah det ska bli kul och så som den Titanic nörd jag är möste jag ju upplysa alla om det är hennes 95års dag idag, jag och syrran ska mest troligt kolla på filmen snart<3Dagens Låt: Situation-Yazoo//jowjow

Av jowjow - 13 april 2007 19:20

hej!åhhw nu kommer familjen snart hem om kanske en halv timma yeah typ...jag har ägnat eftermiddagen åt att lyssna på synth :DDagens Soundtrack: Fade To Gray-Visage//jowjow

Av jowjow - 12 april 2007 22:37

heeej!haha ja usch ja e så seg på hejna...o ja som lova o skärpa mej! sorry alla!!! i alla fall ska jobba extra imorrn men bara mellan 7-12 o fatta soft det blir behöver typ ta upp dom se till att dom får frukost och så e de typ nån som ska duscha och sen ska dom typ lägga sejj elle ha 11 kaffe och typ sem ska jag hem så slipper ju de jobbiga som lunchen o middan xD haha hoppas att larmen funkar imorrn för de ha typ vart lugn/kaos pga att dom inte har funkat idag! haha i alla fall så borde jag typ sova nu men jag ids inte eller jag kan inte kom på att jag ska spela äggspelet på kalles.se XD jooo Säkert! ska komma till yran<3 åhhhw det är underbart;^^ehm joo va sägs om fanfics slash med Harry och Malfoy? näe tänkte väl det!puuusss//jowjowDagens SoundtrackLys Min Väg-Josef Zackrisson<3

Av jowjow - 10 april 2007 20:23

hej!sorry att jag har vart seg på att blogga men ibland så ids jag bara inte för att det typ händer nada i mitt liv! huvva har jobbat hela helgen nu och ska jobba på torsdag igen! *suck* kan inte sova för det har börjat storma fast iofs klockan är ju inte så fasligt mycket ännu haha men jag känner mig trött ändå! funderar på om man ska orka vara uppe och kolla på exorcisten: begynnelsen den är kl 2.00 i natt haha ehm får se efter det kommer jag garanterat INTE att kunna sova! huvva aja vet inte om jag kommer att vara sömnig om en timma eller så! på åter seende ska skärpa till mejj lovar!//jowjowMusik!Låt: Utan Dina Andetag(live 28/5 05)Artist: kentAlbum: bootlegs från storängsbotten 28/5 2005"jag kan inte ens stånär du inte ser påogenomskinligt gråblir jagutan dina andetag"

Av jowjow - 7 april 2007 21:19

hej!uhhh va jag är seg alltså har jobbat idag>_< uhhh och ska göra det imorrn med men ja tjänar ju lite extra:D ehm jag ahde juh tänkt kolla Passion of The Christ den har börjar nu så jag ska väl ta o gå till tv:n puuss//jowjowLåt: 2 Minutes To MidnightArtist: Iron MaidenAlbum: Edward The Great"Kill for gain or shoot to maimBut we don't need a reasonThe Golden Goose is on the looseAnd never out of Season.Some blackened pride still burns insideThis shell of bloody treasonHere's my gun for a barrel of funFor the love of living death"

Av jowjow - 5 april 2007 16:49

hej!åhh fyfan va de va kasoigt igår! de hände så jäkla mycket o ja kommer inte ens ihåg allt, minns mest att massa 2:or kom dit och Amandas hatthylla åkte ned och hon fick damp på Pelle och Karro slog henne och de v atyp 20 pers för mycket i hennes lägenhet och jag ramlade och stukade fingrarna och däckade på köksbordet och fan no var det kul men kaos och jag mår inte så bra just nu:/ kolla in bilderna vet ja xD//jowjow

jowjow


från och med du

Detta har hänt

jag bloggar om

hela livet var ett disco

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards