Direktlänk till inlägg 24 februari 2007

Jassou?

Av jowjow - 24 februari 2007 15:59

hejhej!åhhhw fatta surt>___< vakande imorse å trodde att ja skulle å jobba men det är imorrn jag ska jobba:O åhh fast ändå skönt för ja va verkligen inte taggad på å fara å jobba idag! Så nu sitter ja o skriver på mitt PA de går bara bättre o bättre! weii ska väl bli klar innan tisdag hoppas jag! Eller jag vill det i alla fall, bara det blir klart innan lovet men det ska jag väl ändå hinna med! Tja de kanske är dags för lite uppdatering av mitt gammla liv?:O Okejrå jag får väl göra det dårå!Ons V 15 02 Blickar(& Småprat + Em(usch) )Hoppziz idag kom jag på en händelse som jag glömmt att skriva ned. Det var så här:Jag och El var vid anslagstavlan där alla scheman är uppsatta. Jag stod o kolla vad 7B hade för lektion när M kom från skolsköterskan. Jag såg inget men jag hörde hur El sa:-Hej MJag bara tänkte Å nej inte nu & El bara:-Vad har du gjort där inne?-Äh inget speciellt, sa han-Jaha ok, sa ElEf, efter det sa jag till El varför sa du så? han kanske inte ville säga. Jag bara sa så sa El efter det har vi gett M ett kodnamn nämligen "Schemat" Hur som hellst det jag skulle säga var att han kolla på mig idag men det hör inte hit för det jag skulle säga var att småpratet var med S & det orkar jag inte skriva. men i veckan är det intagningsprov till Musik&Dans klass SÅ idag såg jag Fr, So &Sa Nu till Em. Hon tror verkligt att hon e nått men där har hon fel Hon e bara en blond bimbo en äkta liten mini bitch eller bibmo utan contol of herself som jag skulle vilja säga. Ner med Em för att jag tror att M gillar henne(usch hemska tanke) för att jag tänker på dig jämt i love uhaha usch pinsamt värre:O//jåwjåwLyssnar På: Dom Tomma Stegen-Lars Winerbäck och Hovet live från sommarturnén 2005

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av jowjow - 15 april 2016 20:29

jag har flyttat min blogg till en ny adress: nouw.com/jowjow ...

Av jowjow - 15 april 2016 20:03

"Kod för att importera min blogg till Nouw: 3656369669"

Av jowjow - 15 april 2016 19:26

Hej!   Jaha då var det fredag igen, verkorna går fort nu! Jag satt och räknade idag att för att nå mitt första mål till december behöver jag gå ner i snitt 3kg i månaden från och med nu!! Men det ska ju inte vara nån press, men fan vad kul om man...

Av jowjow - 13 april 2016 20:49

Hej!   Usch denna dagen började inte bra, eller natten ska jag säga. Vincent fick krupphosta och det var jätte obehagligt och efter det så sov han såklart jätte dåligt, så idag har vi varit hemma hela dagen!   Just nu så sitter jag och kolla...

Av jowjow - 12 april 2016 19:10

Hej!   Tisdagkväll och här sitter jag med em kopp kaffe och inväntar tvkvällen. Jag började då fundera på min resa, hur långt jag har kommit och vart jag vill. Ibland blir jag sur för att det gå för långsamt, att jag vill komma till mitt slutmål ...

jowjow


från och med du

Detta har hänt

jag bloggar om

hela livet var ett disco

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards